[CM] Alweer een Chieftec

Pagina: 1
Acties:
  • 142 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Carnivorous1
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-01-2025
Alhoewel ik niet zo'n knutselaar ben, en alles kant en klaar gekocht heb, valt mijn kassie misschien wel onder de categorie "mooi".......???

Bij deze dus een tweetal pics ervan, nou moet je deze mod niet al te serieus nemen hoor, tis maar voor de gein, om de boel een beetje op te fleuren. Ook komt er binnenkort nog een glowpad in van de actie van Sirchay, natuurlijk ook met blauwe LEDjes.

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~kortj/kassiepaul1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~kortj/kassiepaul2.jpg

Your comments please!

edit: resize

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Netjes gedaan met dat window 8-)

Oja: ruim je kabels op ;)

Kant en klaar kopen, dat kan ik ook ja :/

iStockphoto

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-05 11:19

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Carnivorous1 schreef op 12 augustus 2002 @ 00:13:
alles kant en klaar gekocht heb
wat is er (zelf) gemod dan? Als ik het zo lees helemaal niets namelijk :?

I'm not as think as you stoned I am

• Carnivorous1
Nee klopt ik heb alleen zelf alles erin geklikt.. en tja.. zelf gedaan of niet.. .het blijft een casemod, want zo maak je hem niet kant en klaar... over kabels opruimen... het zijn er net ff teveel om echt goed te kunnen verbergen..... alleen daarbovenaan bij de cd-rom drives kan ik er nog wel wat aan doen..

Tis ook helemaal niet een kijk eens hoe mooi ik het gemaakt heb-topic, ik wil alleen laten zien dat ie "best mooi is geworden" dus aub geen gezeur over.. bwaah als je hem niet zelf gemaakt hebt dan hoeft het niet......"

edit: als iemand me vertelt hoe, dan resize ik de pics even zodat de layout intact blijft?

Verwijderd

De kabels zijn nog een beetje een zooitje,

En niet heel origineel maar wel aardig.

• Carnivorous1
Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 00:22:
De kabels zijn nog een beetje een zooitje,

En niet heel origineel maar wel aardig.
Kijk zo mag ik het horen..... opbouwende kritiek... bet0rz!

• ZroBioNe
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Als je geen gezeur wilt, waarom post je em dan? Dat krijg je toch wel!

• Carnivorous1
ZroBioNe schreef op 12 augustus 2002 @ 00:24:
Als je geen gezeur wilt, waarom post je em dan? Dat krijg je toch wel!
Aha... dus de definitie van iemand die zijn kast op GoT post zou jij vertalen als: Iemand die gezeur zoekt?

Nou lekker gezellig is dit forum aan het worden....

• ZroBioNe
  • Niet online
Carnivorous1 schreef op 12 augustus 2002 @ 00:26:
[...]

Aha... dus de definitie van iemand die zijn kast op GoT post zou jij vertalen als: Iemand die gezeur zoekt?

Nee, natuurlijk niet. Maar als je iets hebt gekocht en in elkaar hebt 'geklikt' en dan zegt dat je daar geen gezeur over wilt dan denk ik dat het weinig zin heeft, omdat je toch wel gezeur krijgt...

• BaBy-G
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-04 02:45
ondanks het feit dat je alles kant en klaar hebt gekocht heb je toch een hele mooie kast...
misschien kan je je raam met wat raam rubber afwerken als finishing touch (dan heb je toch nog iets zelf gedaan :P )

Man - a being in search of meaning

• Carnivorous1
ZroBioNe schreef op 12 augustus 2002 @ 00:27:
[...]
Nee, natuurlijk niet. Maar als je iets hebt gekocht en in elkaar hebt 'geklikt' en dan zegt dat je daar geen gezeur over wilt dan denk ik dat het weinig zin heeft, omdat je toch wel gezeur krijgt...
Nou ik klik wel vaker dingen in mekaar, en ik heb nog geen gezeur gehad... ik heb dus voor de duidelijkheid totaal geen pretenties om mezelf voor te doen als 733t die-hard casemodder ofzo, is gewoon voor de lol, en ook al heb ik er niet veel aan gedaan ben er best trots op....

mag het? PLZ?

Verwijderd

is ook beter voor je airflow als je de kabels netjes opruimt/afbind met tape

edit // ik heb deze kast dus ook, maar zonder raam. Hoeveel kost zo'n raam nou ? ik heb zelf geen tijd om te modden, dus kant en klaar is perfect voor mij //edit

• Tundreq
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-07 23:30
Ik heb ook die kast :7
Alleen zonder dat naaise windows :(

• Carnivorous1
BaBy-G schreef op 12 augustus 2002 @ 00:28:
ondanks het feit dat je alles kant en klaar hebt gekocht heb je toch een hele mooie kast...
misschien kan je je raam met wat raam rubber afwerken als finishing touch (dan heb je toch nog iets zelf gedaan :P )
Hehe dat raam zit op een zodanige manier vast dat het er alleen maar uitkan in een paar honderd stukjes... dus raamrubber er the right way om doen gaat niet lukken... Dan zou het alleenmaar versiering worden en iks te maken meer hebben met functionaliteit..... maar ach hij zit zo ook goed vast.... knappe jongen die dat raampie er zo uitkrijgt!

Edit: KWAAK mijn tweehonderdste post!!!

• ZroBioNe
  • Niet online
Carnivorous1 schreef op 12 augustus 2002 @ 00:30:
[...]

Nou ik klik wel vaker dingen in mekaar, en ik heb nog geen gezeur gehad... ik heb dus voor de duidelijkheid totaal geen pretenties om mezelf voor te doen als 733t die-hard casemodder ofzo, is gewoon voor de lol, en ook al heb ik er niet veel aan gedaan ben er best trots op....

mag het? PLZ?
Ah ok.. dan is 't nie zo erg :+
Btw.: Het is wel een mooi kastje ;)

• borgdaville
  • Laatst online: 03-08 19:29
Carnivorous1 schreef op 12 augustus 2002 @ 00:26:
[...]

ik wou ut net zeggen!! Om geen gezeur te krijgen moet je een originele mod plaatsen :? En wie bepaald dan welke mod origineel is |:(

Ik vind het een beetje triest hou hier af en toe gereageerd word. Ik wil binnenkort ook een raampje e.d. in mijn case maken maar denk dat ik maar geen foto's ga plaatsen. Tis vast niet origineel genoeg 8)7

Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...

• Carnivorous1
Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 00:30:
is ook beter voor je airflow als je de kabels netjes opruimt/afbind met tape
Oui, je sais... maarreh ik krijg het niet zo lekker voor mekaar... ok die kleine fan-kabels en molex gevallen enzo kan ik wel ergens wegstoppen maar die rounded IDE kabels zijn echt gewoon te dik... komt ook wel een beetje door die PCI IDE controller.... gebruik gewoon zoveel apparaten dat zoveel kabels noodzakelijk zijn

Verwijderd

Carnivorous1 schreef op 12 augustus 2002 @ 00:33:
[...]

Oui, je sais... maarreh ik krijg het niet zo lekker voor mekaar... ok die kleine fan-kabels en molex gevallen enzo kan ik wel ergens wegstoppen maar die rounded IDE kabels zijn echt gewoon te dik... komt ook wel een beetje door die PCI IDE controller.... gebruik gewoon zoveel apparaten dat zoveel kabels noodzakelijk zijn
bind gewoon wat je bij elkaar kan binden met isolatie tape, desnoods verleng een paar kabels zodat ze netjes om het raam heen lopen :) Als er maar lijn in je kabels zit dan staat het al goed ook al zie je ze.

btw hoeveel was dat raam ?

• Carnivorous1
borgdavile schreef op 12 augustus 2002 @ 00:32:
[...]
ik wou ut net zeggen!! Om geen gezeur te krijgen moet je een originele mod plaatsen :? En wie bepaald dan welke mod origineel is |:(

Ik vind het een beetje triest hou hier af en toe gereageerd word. Ik wil binnenkort ook een raampje e.d. in mijn case maken maar denk dat ik maar geen foto's ga plaatsen. Tis vast niet origineel genoeg 8)7
Ik krijg hier een brok van inmijn keel... het enige wat ik je kan zeggen is Bravo, Bravo..... eindelijk iemand die ook inzicht begint te krijgen in de gedragingen van deze community

Verwijderd

borgdavile schreef op 12 augustus 2002 @ 00:32:
[...]
En wie bepaald dan welke mod origineel is |:(

[...]
IKKE.. :P

Ziet er wel leuk uit, misschien dat je het zelf een nog iets persoonlijker tintje kunt geven? ;)

• Carnivorous1
Dat raam heb ik bij alternate gekocht (ik werk er dus krijg korting) en kost voor de consument iets van 40 ¤ ofzo, maar das inc. eigenlijk de hele deur, en sluitsysteem en alles. Basically een hele nieuwe zijplaat

• borgdaville
  • Laatst online: 03-08 19:29
Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 00:36:
[...]

Ziet er wel leuk uit, misschien dat je het zelf een nog iets persoonlijker tintje kunt geven? ;)
:)

Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...

• Carnivorous1
Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 00:36:
[...]

Yep mijn naam komt in een 5,25 slot, met wat blauwe ledjes ertegenaan....

• Kraanwater
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-07 15:34
nice Chieftec ownz :P

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06:56
Ziet er top uit, ik ga binnenkort ook ff een chieftacje halen :9

• fetcher
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-06 08:17
Toch snap ik die raampjes niet, iedereen ziet zo je rotzooi :P

Maar even serieus: tof kleurtje zo standaard :)

• Joey_k
  • Laatst online: 24-07 19:57

Joey_k

Rammstein Rulez - Crx ook!

Ziet er B) uit... echt heus wel waar... Zou alleen nog ff een plexiglazen kapje kopen voor je voeding en die eroverheen zetten, of op zijn minst de sticker van de voeding eraf halen...

Tis maar een idee van wat ik zou doen...

Nokia verzamelaar....

• Carnivorous1
Joey_k schreef op 12 augustus 2002 @ 16:38:
Ziet er B) uit... echt heus wel waar... Zou alleen nog ff een plexiglazen kapje kopen voor je voeding en die eroverheen zetten, of op zijn minst de sticker van de voeding eraf halen...

Tis maar een idee van wat ik zou doen...
Hmmm das zekers wel een leuk idee ja, denk dat ik hem een beetje in het blauw inpak dan maar....alleen ff zorgen dat de ventilatie niet een beetje geblokkeerd wordt in de voeding...

Verwijderd

als iemand me vertelt hoe, dan resize ik de pics even zodat de layout intact blijft?
code:
1
[img=500,400] url [/img]

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-07 21:57
valt onder de catagorie 'lui'

TheS4ndm4n#1919

• Row
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-08 14:01

Row

Heb ik toevallig precies de zlefde kast en ik wil er ook een raam in maken....
Maar ik denk dat ik het niet zo ga kopen (niet echt orgineel) but no offence!
Ik ga wel een leuk figuur bedenken !
Dremel bij de hand dus dat moet lukken!
--KeeP oN MoDDinG--

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
als je niets nuttigs te zeggen hebt zeg dan &^&%$$%^%$ ook niets ja! al dat gezeik, laat iemand ook een trots zijn op wat hij/zij heeft!

wat boeit dat nou dat het een zooitje is...ik vind hem er wel chill uitzien!

Ik ben op dit moment ook druk bezig, maar zien zullen jullie hem niet krijgen, want dat gezeur van Origineel, of whoa dat heeft iemand al gedaan, of je kabeltje hangt schuin of oei er zit een krasje in je raampje.. tering, get a life en ga dan buitenspelen, ipv andere mensen af te kraken! :7

nice work, succes with your next mod!

Verwijderd

Ik vinnum mooi :)

Iedereen moet zelf weten hoe zijn case al dan niet (laat) aanpassen.
Wel is opruimen nog een idee voor de toekomst. Maarruh daar ben ik zelf ook eigenlijk nog niet aan toegekomen. 8)7

Eeen hele verantwoordelijkheid hoor zo'n raampje... :+

Verwijderd

Ik vind het allemaal prachtig. Serieus!

Alleen nu moet je ff laten zien dat je een tweaker bent....

Zaag er in dus en modden }) !

Je kan het, good luck commander!

• Bart_Banaan
  • Laatst online: 17-04-2017

Bart_Banaan

CaseJunkies Crew Member!!

Leuke niet originele MOD, met het juiste verhaal erbij ! Een goede eerste mod-poging :)

* Bart_Banaan weet dat ook al post je wat origineels post op GoT dat je gezeur krijgt >:)

Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com

• Dutch_Demon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-01-2022
Ziet er goed uit moet alleen je kabels nog netjes wegwerken

- Systeem Specs -

• Dutch_Demon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-01-2022
mooi alleen je kabeltjes :(

- Systeem Specs -

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02:14

DinX

Motormuis

Mooie kast, wel eerlijk om toe te geven dat je hem zo gekocht hebt.
Wel 1 tip, zoals sparky zegt ... je kabels.
vooral de overblijvende kabels van je voeding vanboven zijn een echte rotzooi.
Je kan om te beginnen ze al samenbinden met tie-wraps (zo van die plastik bandjes die krrrrrk doen :) ).
Als je geen P4 hebt kan je ook de kabels daarvoor eraf knippen, of nog beter, van binnenuit lossolderen.

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

• Carnivorous1
DinX schreef op 12 augustus 2002 @ 22:35:
Mooie kast, wel eerlijk om toe te geven dat je hem zo gekocht hebt.
Wel 1 tip, zoals sparky zegt ... je kabels.
vooral de overblijvende kabels van je voeding vanboven zijn een echte rotzooi.
Je kan om te beginnen ze al samenbinden met tie-wraps (zo van die plastik bandjes die krrrrrk doen :) ).
Als je geen P4 hebt kan je ook de kabels daarvoor eraf knippen, of nog beter, van binnenuit lossolderen.
Helaas, het is een P4 1,8A @ 2,4B... nu ist wel een asus mobo dus kan ik ook gewoon een molex gebruiken voor op het mobo.... maar ik vind het best zo.
Ga morgen denk ik een paar Tie-dingen (die dingen die krrrkrrr doen {hilarious})
jatten op mijn werk, en toch de puinzooi opruimen, de luchtbelletjes onder mijn casewindowstickerplaksel weghalen, de plaat zemen en mijn voeding een klein beetje stealthier maken. Goeie ideeen... je kan er niet genoeg van hebben......

• Taliesin
  • Laatst online: 07-10-2022
Hoe stealth je een voeding ?

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-07 19:19
Ik vind dat logo niet eens op een mooie plek zitten!

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

Verwijderd

1 dingetje aan veranderen:

nog 1 lampje eronder :p

meer licht = goed (blijf je wakker)

• Carnivorous1
Taliesin schreef op 13 augustus 2002 @ 20:15:
Hoe stealth je een voeding ?
Je zorgt dat ie minder goed zichtbaar is... duh!

• Carnivorous1
Ik trek dit topic weer even uit de modder, heb even de kleine plastic bandjes die krrr krrr doen uit het vet gehaald en de zooi ziet er nu weer netter uit, kets over een tijdje wel weer wat foto's online....

• DjGeRo
  • Laatst online: 15:08
Mwo aardig... maar ik vat het niet helemaal B)

• FireFly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-11-2024
Carnivorous1 schreef op 12 augustus 2002 @ 00:37:
[...]

Dat raam heb ik bij alternate gekocht (ik werk er dus krijg korting) en kost voor de consument iets van 40 ¤ ofzo, maar das inc. eigenlijk de hele deur, en sluitsysteem en alles. Basically een hele nieuwe zijplaat
Bij XXLCases.nl staat deze ook te koop voor zo'n 59 Euro.

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-07 12:28
waar heb je die windows nou vandaan want ike kan ook zon ding koopen vor 47 euro aleen = duur + maar half window dusse prijs en waar ? plz ;)

• XyonN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-03-2022

XyonN

Onderkin zul je bedoelen....

Ik vind het een topkast. Ik bedoel, bij mij gaat het ALTIJD fout.....2 linker handen...echt waar.
Ik heb mijn mod dan met mijn pa gedaan, maar als ik het geld had, dan had ik de kant-en-klare kast van koolance gekocht bij mycom! raampie erin, standaart watercooling meegeleverd...alleen de inhoud aan hardware nog. Hij heeft gelijk dat hij het gekocht heeft. Het had ook een veel minder mooie mod kunnen worden.

Met een hamer past alles, en met ducktape blijft alles wel op zijn plek!

Pagina: 1