zo als de topic zegt
probleem: windows start wel snel, eenmaal in windows blijft die 3 a 4 min hangen
en dan gaat die door,
dan laad die alleen het noodzakelijke:
Norton Antivirus en Norton persenal firewall ( dit prakje werkt prima op mun duron 1.1 me ma der duron 750 en me broer zun XP1600 )
en als die dan eindelijk klaar is met starten en je opent Windows Verkenner oid dan mag je gewoon weer 3 a 4 min naar een zaklampje kijken tot die eindelijk is de schijven ed vind en op het beeld zet.
kk snap er niks meer van
geprobeerde dingen:
Kazaa, Sygate, icq, msn ed er af
netwerk kaarten aan/uit bij het booten op DHCP zo wel als zelf ingevulde ip nummers.
het probleem was er vanmorgen nog niet.
tis pas in de avond begonnen,
gedane dingen. 2x DVD naar ISO gecopyeerd en ge FTPed met Flashfxp naar mijn server
verder nog WINRAR geinstalleerd en ICQ maar weer weggehaalt net als Sygate Office network en kazaa
probleem verdwijnt niet
specs van die pc:
Gigabyte 7VRXP
AXP 2000
2x 512mb DDR ( timers configged bij SPD ) ( 1x dane elec en 1x oem )
80 gig hdd @ raid controller in RAID stand ( omdat windows de ATA133 drivers niet lust )
Pioneer DVD speler
en een LG writer
temp: 44/67 case/cpu estimated~!
verder geen extras er aan
iemand nog ideen wat ik kan proberen ? want zo is er niks leuks aan.
(als deze topic hier verkeerd is move um dan maar naar waar die moet)
probleem: windows start wel snel, eenmaal in windows blijft die 3 a 4 min hangen
en dan gaat die door,
dan laad die alleen het noodzakelijke:
Norton Antivirus en Norton persenal firewall ( dit prakje werkt prima op mun duron 1.1 me ma der duron 750 en me broer zun XP1600 )
en als die dan eindelijk klaar is met starten en je opent Windows Verkenner oid dan mag je gewoon weer 3 a 4 min naar een zaklampje kijken tot die eindelijk is de schijven ed vind en op het beeld zet.
kk snap er niks meer van
geprobeerde dingen:
Kazaa, Sygate, icq, msn ed er af
netwerk kaarten aan/uit bij het booten op DHCP zo wel als zelf ingevulde ip nummers.
het probleem was er vanmorgen nog niet.
tis pas in de avond begonnen,
gedane dingen. 2x DVD naar ISO gecopyeerd en ge FTPed met Flashfxp naar mijn server
verder nog WINRAR geinstalleerd en ICQ maar weer weggehaalt net als Sygate Office network en kazaa
probleem verdwijnt niet
specs van die pc:
Gigabyte 7VRXP
AXP 2000
2x 512mb DDR ( timers configged bij SPD ) ( 1x dane elec en 1x oem )
80 gig hdd @ raid controller in RAID stand ( omdat windows de ATA133 drivers niet lust )
Pioneer DVD speler
en een LG writer
temp: 44/67 case/cpu estimated~!
verder geen extras er aan
iemand nog ideen wat ik kan proberen ? want zo is er niks leuks aan.
(als deze topic hier verkeerd is move um dan maar naar waar die moet)