[afsluiten pc] tool om pc op bepaalde tijd af te sluiten

Pagina: 1
Acties:

• EmilneM
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09-2023
ben op zoek naar een tooltje om mijn systeem op een bepaalde tijd af te laten sluiten.......uit de search krijg ik steeds 'shutdown.exe in de taakplanner van windows', maar deze sluit windows wel af, maar schakelt mijn pc om de één of andere reden niet uit :?.

daarnaast zeurt dit programma om een gebruikerswachtwoord, en dat terwijl ik inlog zonder wachtwoord...

weet iemand een manier om dit voor elkaar te krijgen of kent iemand een tooltje die mijn systeem goed afsluit?

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
In windows XP kan je tot 5 uur regelen dat je, je comp op standby zetten.
En een ander programmaatje zou ik niet weten sorry.

Staat gewoon onder schermbeveiliging en dan energie.

Specs

Verwijderd

DUDE

er bestaan zo een stuk of 100000000 proggies

GOOGLE annyeone?

• SiHiDa
  • Laatst online: 01-03-2023
EmilneM schreef op 11 augustus 2002 @ 23:37:
ben op zoek naar een tooltje om mijn systeem op een bepaalde tijd af te laten sluiten.......uit de search krijg ik steeds 'shutdown.exe in de taakplanner van windows', maar deze sluit windows wel af, maar schakelt mijn pc om de één of andere reden niet uit :?.

daarnaast zeurt dit programma om een gebruikerswachtwoord, en dat terwijl ik inlog zonder wachtwoord...

weet iemand een manier om dit voor elkaar te krijgen of kent iemand een tooltje die mijn systeem goed afsluit?
Wat is de versie van je Windows?

• EmilneM
  • Laatst online: 15-09-2023
SiHiDa schreef op 12 augustus 2002 @ 11:57:
[...]
Wat is de versie van je Windows?
XP Pro

• SiHiDa
  • Laatst online: 01-03-2023
Hier staan vast wel een paar progjes bij die jij bedoelt: http://www.tucows.com/system/shutdown95.html
Pagina: 1