Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)
Verwijderd
hebben de mensen van aopen ideeen gejat van chieftec?
Eens kijken of ik hem al ergens kan vinden..
zo niet..... wel een die er verschrikkelijk op lijkt
Asus A8N-SLI SE,AMD X2 4200+,2 x 1024MB Apacer,Nvidia GeForce 8500GT,Plextor PX-708A,Plextor Premium,Plextor PX-116A2,Seagate ST3320620AS 320 GB(Vista),Seagate ST3250410AS 250GB x 2 raid0(XP),Samsung HD502IJ 500GB(Open Suse 11.0)
survivor schreef op 12 augustus 2002 @ 00:36:
de H600A heb ik gevonden bij mpl
De H600A is bijna overal te krijgen.
De vraag is... waar is de H700A te krijgen?
Die is al een tijdje uit hoor,heb hem hier al enige tijd staansurvivor schreef op 12 augustus 2002 @ 00:36:
de H600A heb ik gevonden bij mpl
Fijne kasten alleen de voeding is wat minder.
Was mis met die voeding dan ??Flex schreef op 12 augustus 2002 @ 00:43:
[...]
Die is al een tijdje uit hoor,heb hem hier al enige tijd staan
Fijne kasten alleen de voeding is wat minder.
Buiten het feit dat ze ongetweaked een beetje lawaai maken kan ik er verder niet veel fouts aan ontdekken
idd voorkant vergete, maar jah, nou staat ie er
Het maakt mij nie uit als ie te tillen is, en k verplaats mn bak toch haast nooit. Als je naar n lan gaat moet je toch met de auto gaan (en trouwens, ikke ben erug sterk
Ik weet niet waar ie te koop is. Hij staat ook niet bij de pricewatch. Op www.eynstein.nl staat alleen de H600A.
Het is idd makkelijk hoe je je hd's kunt koelen. Die van mij worden nog al hot.
Ze maken inderdaad veel lawaai,althans deze dan.Sine schreef op 12 augustus 2002 @ 02:23:
[...]
Was mis met die voeding dan ??
Buiten het feit dat ze ongetweaked een beetje lawaai maken kan ik er verder niet veel fouts aan ontdekken
Verder is dit mijn tweede voeding van A-open,die andere overleed om 1 of andere vage reden.
en die HD worden denk wel lekker gekoeld als er 2 80 mm fans op staan
Verwijderd
calls 2 Flex where can we buy it ???
and i wanna know some prices
Of ik heb het verkeerd geformuleerd of je heb verkeerd gelezen$eik0 schreef op 12 augustus 2002 @ 12:23:
Flex heeft hem al ....
calls 2 Flex where can we buy it ???
and i wanna know some prices
Ik bezit de H600A en niet de H700A,ze zien er hetzelfde uit van de buitenkant alleen de H700A heeft 2x 5.25 & 2x 3.5 bays meer.
Moet zeggen dat die 2 8cm fans er gelikt uitzien
verkeerd gelezen dus
ga maar weer verder zoeken... kom vast wel op een goede site
en anders de nederlandse a-open maar ff bellen
Verwijderd
Heeft de H600A ook van die sliderails dan?Flex schreef op 12 augustus 2002 @ 12:29:
[...]
Of ik heb het verkeerd geformuleerd of je heb verkeerd gelezen
Ik bezit de H600A en niet de H700A,ze zien er hetzelfde uit van de buitenkant alleen de H700A heeft 2x 5.25 & 2x 3.5 bays meer.
Moet zeggen dat die 2 8cm fans er gelikt uitzien
Owjah ik zie het al op de aopen site... sorry... De H600A is dus eigenlijk gewoon de midi-versie van de H700A dus.
Nou ben ik eigenlijk al wel verkocht aan die H700A
To Be Continued
Da heb k ook zo ongeveerVerwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 12:34:
[...]
Nou ben ik eigenlijk al wel verkocht aan die H700A. Oftewel als iemand een vindt en een inkoopactie van plan is te gaan houden, houd ik me aanbevolen.
capsstock stond aan
Kan altijd gebeuren natuurlijkFlex schreef op 12 augustus 2002 @ 11:55:
[...]
Ze maken inderdaad veel lawaai,althans deze dan.
Verder is dit mijn tweede voeding van A-open,die andere overleed om 1 of andere vage reden.
Maar als je de fan verwisselt voor een paspst fannetje zit je helemaal goed
nog beter is het die grote blauwe smoorspoel die er bij de nieuwere types in zit eruit te slopen
het ding belemmert de airflow en maarkt een irritant brommend geluid (100hz)
hij is verder alleen nodig om aan eoa fcc regel te voldoen
je kunt hem er gewoon uit halen en de overgebleven draden aan elkaar knopen
(half uurtje je voeding van de spanning af houden ,die spoel zit in het 311V circuit)
deze heeft de zelfde functies maar een ander uitelijk
suc6 met je keuze;)
mocht je wel die kast wileen hebben: www.informatique.nl
Copy that! Vooral dat met die cdrom speler is vet gejatVerwijderd schreef op 11 augustus 2002 @ 23:45:
sommige dingen van die kast lijkt wel op chieftec dragon serie.
hebben de mensen van aopen ideeen gejat van chieftec?
Ga ik doen,die fan verwisselen.Sine schreef op 12 augustus 2002 @ 14:40:
[...]
Kan altijd gebeuren natuurlijk
Maar als je de fan verwisselt voor een paspst fannetje zit je helemaal goed
nog beter is het die grote blauwe smoorspoel die er bij de nieuwere types in zit eruit te slopen
het ding belemmert de airflow en maarkt een irritant brommend geluid (100hz)
hij is verder alleen nodig om aan eoa fcc regel te voldoen
je kunt hem er gewoon uit halen en de overgebleven draden aan elkaar knopen
(half uurtje je voeding van de spanning af houden ,die spoel zit in het 311V circuit)
De kast moet volgende week toch open ivm met spulletjes die ik besteld heb.
Verder even een zooi zaken en dealers gebeld:
De kast is net uit en is nog niet besteld door een winkel dan ook,de release van de kast gaat nog 1 a 2 weken duren voordat hij in de winkels ligt.
Vriendelijke mensen overigens bij Aopen
Mooi. Ik kan nog wel 2 weken wachtenFlex schreef op 12 augustus 2002 @ 15:07:
[...]
Verder even een zooi zaken en dealers gebeld:
De kast is net uit en is nog niet besteld door een winkel dan ook,de release van de kast gaat nog 1 a 2 weken duren voordat hij in de winkels ligt.
Vriendelijke mensen overigens bij Aopen
Geen prijsindicatie tot nu toe,maar hij zal een stukje duurder worden dan de H600A.M14 schreef op 12 augustus 2002 @ 15:18:
[...]
Mooi. Ik kan nog wel 2 weken wachten. Weet je toevallig ook hoeveel ie ongeveer gaat kosten?
Ik denk aan een 50% duurder dan de H600,die had een adviesprijs van rond de 100 EUR.
Hou de pricewatch in de gaten en je zult het weten.
Maarja de HQ-08 had dit probleem ook
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Ik zweer voorlopig echt nog bij m'n Chieftec DX-01WD
Dat is inderdaad minder van de H600,dat je altijd die kieren blijft zien bij je 5.25 bay's.Timmert schreef op 15 augustus 2002 @ 00:01:
Mooie kast, ik ben alleen benieuwd of deze net als de H600A (en de H500A?) ook zulke grote kieren rond de 5,25" drives heeft zitten. Als ze dat opgelost hebben ist zeker een topkast.
Ik zweer voorlopig echt nog bij m'n Chieftec DX-01WD
Heb in het begin onwijs lopen kloten om dat mooi te krijgen,maar dat lukte gewoon niet
Sjonge jongeVerwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 00:31:
Grote kieren heeft zo zijn charmes (hmmm, welke keieren bedoel ik eigenlijk ?!?!?![]()
)
Mooi ding, erggoewd bedacht dat je je hele mobo+PCIen AGP er in één keer uit kan halen
dat niet alleen ook die removable 3.5 bay die heb ik 2x in mn chieftec zitten...BlizzarD schreef op 12 augustus 2002 @ 14:59:
[...]
Copy that! Vooral dat met die cdrom speler is vet gejat
imho is chieftec wel wat makkelijker met fan enzo...click n go.
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Verwijderd
De H700A of de H600A?SebaZ schreef op 15 augustus 2002 @ 10:57:
Die kast staat hier naast mij
Mooi ding, erggoewd bedacht dat je je hele mobo+PCIen AGP er in één keer uit kan halen
¯\_(ツ)_/¯
Wat er mis mee is (ik heb de H600A), de voeding maakt zeer veel lawaai en heeft een slechte +5 volt lijn. Ik had met 1 HD, 1 CDspeler, GF4, 3 80mm Casefan's en Athlon XP met mobo een voltage van 4,80 (beetje heel erg laag dus)Sine schreef op 12 augustus 2002 @ 02:23:
[...]
20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
Bedoel je de H700A, of de H600A?SebaZ schreef op 15 augustus 2002 @ 10:57:
Die kast staat hier naast mij
Verwijderd
idd...en direct ook stukken mooierVerwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 00:40:
Chieftec kasten zitten toch beter in elkaar als je het mij vraagt
hoe tweak je die danSine schreef op 12 augustus 2002 @ 02:23:
[...]
het is meer een kast als je een berg scsi schijven heb.
dus haal gewoon een h600, die is echt super! en anders een chieftec dragon, die zijn ook wel vet.
Verwijderd
1,74
3,22
11,78
4,82
nie echt om over naar huis te schrijven nee... en dan heb ik er echt niets speciaals inzitten hoor...
ik weet niet of dat ook aan het mobo kan liggen, maar goed...
¯\_(ツ)_/¯
Niet erg goed over nagedacht vind ik
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Persoonlijk vind ik dat ze het zo zouden moeten maken dat je dat kunt zonder dat je aan het modden moet. Gewoon schroeven d'r uit, omdraaien, schroeven d'r weer in, klaar
Heb hier zelf de H600A, en d'r zit een constructiefout in. Ik heb in de 3e bay van boven gezien m'n brander zitten. Ik dacht heel leuk te zijn en dat ding met die rails (een ID van In-Win, Chemning heeft dat ook gejat hoor
Als je in de bovenste bay een cdrom-drive (oid) zet, dan moet je ide-kabel toch net zo lang zijn, als dat je bovenin een hd plaatst, of nie?The Dolf schreef op 17 augustus 2002 @ 18:56:
Let er wel op dat je enorm lange IDE kabels nodig hebt.
Niet erg goed over nagedacht vind ik
20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
Aopen H600B
[img]url=http://www.aopen.com/products/housing/images/h600b_black_s.jpg[/img]
[Grote afbeelding]
Hij is alleen nog niet in NL leverbaar
Wie weet wanneer deze in NL leverbaar is ?
Bijna zelfde effect.Da Monkey schreef op 17 augustus 2002 @ 23:16:
waarom zou je die kopen? koop een h600, koop een stel matzwarte en zilververf bussen en ga aan het spuiten.. zelfde effect.
Design is ook anders.
PhD i.o. | You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.
Ik heb een pic gevonde op de site van aopen... mzzls bennie:
http://www.aopen.nl/products/housing/phq08.htm
Verwijderd
De kast was al verspreid over verschillende resellers in Nederland, en a-open was bereid om telefoonnummers te geven van deze bedrijven! Ik kreeg de telefoonnummers van: MC DOS en AFNET. Na de eerste gebeld te hebben kreeg ik te horen dat ik maar bij VOBIS naar binnen moest lopen en daar de kast te bestellen omdat MC DOS wel aan de kast kon komen en die hem dan aan VOBIS zou leveren!
Toch nog maar even naar AFNET bellen, deze hadden van de kast gehoord en belde eerst nog even met a-open, en vroegen of ze mij konden terug bellen. Binnen een kwartier werd ik terug gebeld en gaven mij het internet adres van INFORMATIQUE door en hun tel-nummer! Op hun internetpagina stond hij niet, dus bellen met informatique. Deze hadden de kast nog niet op voorraad en die beste man wist niet of ze er aan konden komen. Maar ik kon vertellen dat AFNET hem hun konden leveren. Dus de beste man zegt even te gaan bellen met AFNET en hij zou daarna binnen een halfuur mij terug bellen of hem al TE KOOP aanbieden op internet!
Dus ik kijk na een uurtje (geef de beste man speling) en ja hoor!!!
HIJ IS NU TE KOOP BIJ INFORMATIQUE!!! (heb hem al besteld)
http://www.informatique.nl
Te Koop:24 Core Intel Upgradeset
http://www.sallandautomatisering.nl/
(hehe... ik had hem al rechtstreeks bij mcdos besteld...
Eindelijk, een maand nadat ik de kast op de site van Aopen had gevonden is ie er. Willen degenen die em kopen hun reactie neerzetten???Koudijs schreef op 03 september 2002 @ 15:09:
Hij staat nu ook eindelijk in de pricewatch...
http://www.sallandautomatisering.nl/
(hehe... ik had hem al rechtstreeks bij mcdos besteld...)
(k heb em nog nie gekocht. Heb halve maand gelede P4-systeempje gekocht met Chieftec Dragon Fulltower
Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I
Verwijderd
Is dat niet bekend bij Aopen of zo!
In 1 woord: EnermaxVerwijderd schreef op 03 september 2002 @ 15:55:
heb problemen met mijn voeding.
Is dat niet bekend bij Aopen of zo!
Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+