Ik zoek programma waarmee ik oude computers kan 'recyclen' als zijnde terminals voor windows (2k) terminal services...ik wil hierbij geen oude windows versies hoeven te installeren maar gewoon het liefst vanaf floppy booten en dan kunnen inloggen op een terminal service vanaf HDD booten is ook geen punt. .. kent iemand zown progsel / OS-achtig-iets?
Er is op de citrix site ook een dos client beschikbaar maar ik krijg hem niet aan de praat, (tcp/ip onder dos probleem)
Al wat dingen geprobeerd oa een netwerkdiskette die inlogd op een domein en de disks (disk3-1 & disk3-2) van de NT CD maar lukt ook niet,
wie kan me hier mee helpen of heeft een image die ik kan downloaden met een goede opstart voor de client,
de dos client staat hier verder das geen probleem..
Al wat dingen geprobeerd oa een netwerkdiskette die inlogd op een domein en de disks (disk3-1 & disk3-2) van de NT CD maar lukt ook niet,
wie kan me hier mee helpen of heeft een image die ik kan downloaden met een goede opstart voor de client,
de dos client staat hier verder das geen probleem..
Verwijderd
Hmmmm...een citrix client is voor een citrix server, en een TS client voor een TS server. Of je bent de eerste die met het ica protocol een rdp sessie voor elkaar krijgt.Fastbal_tweak schreef op 09 oktober 2002 @ 20:39:
Er is op de citrix site ook een dos client beschikbaar maar ik krijg hem niet aan de praat, (tcp/ip onder dos probleem)
Verwijderd
kijk eens op www.freedos.org
Daar staat nu een verwijzing naar een normale TS client voor DOS a $50,- (shareware).
www.terminal-services.net geloof ik.
Daar staat nu een verwijzing naar een normale TS client voor DOS a $50,- (shareware).
www.terminal-services.net geloof ik.
Verwijderd
Nope, 386 met 2 mb ram.Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 02:09:
Werkt die 16bit dos Client van citrix ook op een 286 met maar 640 KB geheugen?
http://download2.citrix.c...urrent/docs/readme_en.txt
Pagina: 1