Overgangen en effecten in Adobe Premiere zijn schokkerig

Pagina: 1
Acties:

• wilfredktlr
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:15
Ik heb verschillendende overgangen en effecten (bv. zoom) die na rendering met een Miro DC20 schokkerig zijn. Het is geen probleem met het feit dat het niet goed afgespeeld wordt (frame bij frame is het goed). Eerder was dit probleem er niet.

PLEAZE help!!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Check even hoe je interlaced instellingen staan.

• SiHiDa
  • Laatst online: 01-03-2023
XL-Network schreef op 11 augustus 2002 @ 22:39:
Ik heb verschillendende overgangen en effecten (bv. zoom) die na rendering met een Miro DC20 schokkerig zijn. Het is geen probleem met het feit dat het niet goed afgespeeld wordt (frame bij frame is het goed). Eerder was dit probleem er niet.

PLEAZE help!!
Waar schokt het? Op de computer/TV? Als het op de computer is: Dat heb ik ook, op de TV zie je er niets van.

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
XL-Network schreef op 11 augustus 2002 @ 22:39:

PLEAZE help!!
Kan je HD het wel aan? Dus meerdere films tegelijk.
k had hier ook problemen mee toen mijn IBM dood ging en ik tijdelijk terug moest naar een WD5400RPM

• wilfredktlr
  • Laatst online: 16:15
Het is zo, dat het eerder altijd goed was, dus de HD is het probleem niet, het zijn de overgangen tussen bv. 2 filmpjes (of foto's). Het effect 'page peel' die schokt, het zou iets kunnen zijn met interlaced, maar normale filmpjes (onbewerkt) die gaan goed.