Toon posts:

logitech dual met/zonder plaat?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal, ik heb in het verleden is iets gelezen over dat je je logitech dual muis open kan maken en de ijzeren/aluminium plaat eruit kan halen die enkel gebruikt wordt om de muis zwaarder te maken.

Wie heeft hier ervaring mee met name voor gaming (ikzelf ben hardcore q3-er) Ik zou toch zweren dat er al topics over waren maar met de nieuwe zoekfunctie kom ik met zowel uitgebreid als simpel zoeken nix tegen :( greetz jappie

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Xit net te kijken, er zit idd een plaatje in ja.

Is dat dat niet RSI bevordelijk dat ie dan zwaarder is ??

Als ie lichter kan, en als dat voor de precisie niet slecht is, dan haal ik em er ook uit *D

• RodeMan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-04-2020

RodeMan

Bierdrinkers

ja, ik zie em ook zitten, maar zou het echt helpen als je de plaat eruit haalt?? ik betwijfel of de muis daar fijner van wordt hoor...

Biertje?

• dvdgrs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:08
ik heb em eruit, vind het zelf fijner maja is smaak heh, moeje zelf weten
edit:
ik denk trouwens dat het wel wat RSI vriendelijker is mebbe, omdat je pols minder word belast omdattie lichter is... naja zal wel niet kloppen, maar klinkt wel leuk

• Gizmoke
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-08 15:59
Ik heb de Logitech mouseman wheel optical (die blauwe met het blauw oplichtende logo)
Heb deze ook eens opengevezen en ook het metalen plaatje eruit gehaald. Echt wel een serieus verschil. En de precisie is hetzelfde denk ik, hij werkt toch niet minder goed.

Verwijderd

Topicstarter
ja ik laat hem er wel gewoon inzitten, het gaat nu wel lekker anders moet ik weer wennen

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Ik heb em er ook meteen uitgehaald na mijn eerste post en het is werkelijk fantastisch :+

Nee echt, een stuk minder zwaar muizen, en gewoon het plaatje bewaren ivm garantie.

Handig is, je hoeft geen warranty stikkers los te trekken om het plaatje te verwijderen :)
Pagina: 1