Little Less Conversation, Little More Action Please!!!
Verwijderd
Misschien kan je die 4 euro zelf bij leggen
De mailserver is wel wat gaar inderdaad, krijg je soms je mailtjes nog een keer. De nieuwsgroepen schijnen ook niet echt cool te zijn. Mail gebruik toch nog van wanadoo en tiscali, dus ik heb niet veel aan het zonnet email adres. Op nieuwsgroepen zit ik toch nooit.
Over breedband plus niets dan lof, en ik had ook rondgevraagd destijds op GoT, en daar waren de Gotters die Plus hadden wel tevreden mee.
Heb meer dan 10 gig dataverkeer gehad de eerste maanden, maar is nooit een woord over gezegd. Dus.....ik zou het je wel aanraden, al weet ik niet hoe het met KPN zit, je hebt nu mxstream natuurlijk met basic, ik zelf heb Versatel. dus....tsja., misschien maakt dat verschil uit? En voor 54 euro pmnd heb je tot 90 kb down. Is wel lekker hoor...
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
maar die 90 kb haal ik niet, misschien omdat ik inet op een apple?
(khad laatst op een half mbit lijn zowel een 1.1 ghz laptop als een 667 mhz powerbook en de windows laptop was een stuk sneller)
ik haal zo' 80 kbye/s max, maar gemiddeld 70 kbyte down.
maar t werkt altijd, je snelheid dropt nooit en t is neit veel duurder dan basis en een stuk sneller
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
maarja ga vooral verder over zon...owkeej de mailserver suckt soms, maar da's geen groot probleem mail wel via wat anders...wat hebbe we dan nog meer, iemand last van slechte service ofzo? of uhmm, lange aansluitprocedure???
Verwijderd
Beetje off topic, maar ik ben wel benieuwd hoe je dataverkeer meet op je homepage.jadjong schreef op 12 augustus 2002 @ 20:29:
Webpagina is 20MB groot, ik heb nu in 5 weken tijd er 108 GIG dat verkeer over gehad en nog geen problemen.
Creatief gebruik maken van gratis tellers.Verwijderd schreef op 12 augustus 2002 @ 21:16:
[...]
Beetje off topic, maar ik ben wel benieuwd hoe je dataverkeer meet op je homepage.
hiero luilak http://www.speedsuite.net...hs.asp?pi_id=41&co_id=239
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Netwerk heeft er hier in een jaar tijd nog nooit uit gelegen.elvis84 schreef op 15 augustus 2002 @ 11:25:
Ja ik weet dat zonnet het snelst is maarruh ik wil wat persoonlijke ervaringen horen, aan die test kan ik namelijk niet zien of bv het netwerk vaak plat ligt of dat ze liggen te zeuren als je meer dan 10 gig per maand download...
Downloaden is iets rond de 30GIG ofzo. erboven of eronder wordt niet al te veel op gelet.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Maar die Plus variant loopt ook via Versatel, en is vlgs mij op een heleboel plaatsen al te krijgen.
Verwijderd
Verwijderd
In die 8 maanden is mijn data verkeer (download) regelamtig over de 10Gb per maand geweest, en k heb er nooit klachten over gehad.
Mailservers zijn wel aan de brakke kant, maar dat zij hun vergeven.
Homepagina heb ik niet, maar van diverse anderen hoor ik geen problemen daarover.
Oh ja, een keer is mijn ADSL er voor een dag uitgeweest.
Mijn katten hadden de toen de kabel eruit gewipt
Ik wil hier in Utrecht dus ook weer wat "breedband" internet hebben. XS4all komt highly recommended (basis abo uit kostenoogpunt), maar ik kijk ook naar Zon's breedband Plus abo. Voor die 4 eurootjes meer per maand....
Nou zie ik op de site van zonnet dat ik een onbeperkt aantal pop e-mailadressen kan hebben. Wat moet ik me daar bij voorstellen? Krijg ik net als bij XS4all een loginnaam.zonnet.nl domeinnaam?
En weet iemand of ik, net als met XS4all met bSTMP werken?
Alvast bedankt voor de hulp!
Verwijderd
Zo te horen zullen ze dat bij Plus wel zo hebben aangepast dat je dat niet meer hoeft te doen ofzo.
Mja, Mxstream verhoogt nu hun snelheid van het basic abbo naar 786/128, dus dit is geen reden meer om voor versatel te kiezen.lckarssen schreef op 22 augustus 2002 @ 20:47:
Ik wil hier in Utrecht dus ook weer wat "breedband" internet hebben. XS4all komt highly recommended (basis abo uit kostenoogpunt), maar ik kijk ook naar Zon's breedband Plus abo. Voor die 4 eurootjes meer per maand....
Dat jij als e-mail heb lckarssen@zonnet.nl en dat je daarbij nog jezusje@zonnet.nl jemoeder@zonnet.nl jevader@zonnet.nl jevriendin@zonnet.nl kan aanmaken en dat die allemaal een aparte e-mail box hebben.Nou zie ik op de site van zonnet dat ik een onbeperkt aantal pop e-mailadressen kan hebben. Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Nee, dit krijg je niet. Als het goed is krijg je 1 of ander vaag nummer.Krijg ik net als bij XS4all een loginnaam.zonnet.nl domeinnaam?
Bij xs4all krijg je dit overigens ook niet, als je net je account heb heb je iets van: adsl80-60-123-45.xs4all.nl dit kan je wel heel makkelijk wijzigen bij xs4all via de service page
Nee, dit kennen ze niet bij zonnetEn weet iemand of ik, net als met XS4all met bSTMP kan werken?
En met deze dingen allemaal tegen elkaar opgewogen, lijkt mij het beste dat je voor xs4all mxstream gaat
Verwijderd
XS4all it is, zullen we dan maar zeggen
Verwijderd
Van de klantenservice krijg ik ook geen antwoord.
Misschien heeft het iets met de upgrade voor volgend jaar te maken
Verwijderd
Neem geen ZONNET...oplichters zijn het!!!
Reboot je modem eens.Verwijderd schreef op 14 december 2002 @ 13:11:
Ze lichten de boel gewoon op.......vanaf 12 uur kan ik nog maar op halve snelheid server ( en pings zijn onwijs hoog)
Verwijderd
Dat zal niet helpen. De verbinding van Zon Basic wordt donderdag pas geupgrade. Tot dan heb je alleen 's nachts en in de vroege ochtend een normale snelheid.Reboot je modem eens.
Zijn ze net zo uitgebreid als die van @Home,Chello of XS4ALL, want daar zie ik eigenlijk nooit wat informatie over staan op de site?
Is er misschien iemand die er nog serieus iets over kan zeggen?
Senile! Senile Oekaki
Verwijderd
Het ligt niet aan mijn hardware..deze ***snelheden zijn er al weken. De upgrade voor mijn woonplaats (zoetermeer) komt pas eind januari. Naar mijn mening sluiten ze servers af om de kosten voor datatransport te verlagen. Dit is erg vervelend, ik zit in de wereldtop van MOH en kan nu geen clanwars meer spelen. Ik stap volgende week naar de consumentenbond, als dit niet mag baten zal ik een advocaat inschakelen om het abbo te beeindigen (kosten worden op zonnet b.v. verhaald)
Verwijderd
Verwijderd schreef op 16 December 2002 @ 21:09:
[...]
Ik stap volgende week naar de consumentenbond, als dit niet mag baten zal ik een advocaat inschakelen om het abbo te beeindigen (kosten worden op zonnet b.v. verhaald)
advocaat pffffff
/edit
bekijk gewoon eens je juridische mogelijkheden, als je je even erin had verdiept zou je nu inhoudelijk reageren ipv stoer te schreeuwen 'advocaat bla bla'
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2002 21:46 ]
Verwijderd
Precies,bekijk gewoon eens je juridische mogelijkheden, als je je even erin had verdiept zou je nu inhoudelijk reageren ipv stoer te schreeuwen 'advocaat bla bla'
Als ik jou was zou ik eerst eens de Algemene Voorwaarden gaan doorlezen voordat je naar een advocaat stapt. Zon is volgens mij goed ingedekt.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2002 22:15 ]
Neem zeker geen CHELLOVerwijderd schreef op 14 december 2002 @ 13:11:
Ze lichten de boel gewoon op.......vanaf 12 uur kan ik nog maar op halve snelheid server ( en pings zijn onwijs hoog)
Be Stronger Than Your Excuses