kan ik als ik een 2evideokaart met sh in mijn pc douw die dan met een svga->scart/rgb verloopje als tv-out gebruiken om bv divx op mijn tv te kunnen kijken?
ik geloof dat je alleen op je primaire scherm tv kan kijken, dus je kan net zo goed je huidige video kaart met je tv verbinden.
en dan heb ik geen monitor meer
is ook een SH kaart
sh = single head 
Anyway: moet volgens mij kunnen, als dat niet kan heb ik namelijk ook een miskoop gedaan
Ik krijg vd week nieuwe pc, en daar zit een Elsa Gloria II in (Quaddro, 64Mb)
Geen TVout oid.
Ik heb er een Matrox G450 PCI bijbesteld, die moet voor de 2e monitor gaan zorgen (14" je), en voor de TVout..
Anyway: moet volgens mij kunnen, als dat niet kan heb ik namelijk ook een miskoop gedaan
Ik krijg vd week nieuwe pc, en daar zit een Elsa Gloria II in (Quaddro, 64Mb)
Geen TVout oid.
Ik heb er een Matrox G450 PCI bijbesteld, die moet voor de 2e monitor gaan zorgen (14" je), en voor de TVout..
jup sh is single head. heb nog een agp matrox g400 liggen en die wil ik dan als tv out gaan gebruiken ff zo een kabel scoren...en kijken wat er van komt
yup het kan. hangt tenminste af van de videokaart en drivers.
M'n vriendins pc die we gebruiken om op tv een filmpje te kijken is een ATi rage pro 4mb pci en 't lukt.
Met windows media player -> full screen (op primary screen) en dan met een hotkey van ultramon naar het 2e scherm gooien
M'n vriendins pc die we gebruiken om op tv een filmpje te kijken is een ATi rage pro 4mb pci en 't lukt.
Met windows media player -> full screen (op primary screen) en dan met een hotkey van ultramon naar het 2e scherm gooien
*insert signature here
Hoe wou je die dan als 2e kaart erbij douwenDaTimMan schreef op 11 augustus 2002 @ 22:32:
heb dus een matrox g400 agp
2 agpsloten lol
ik heb mijn agp slot nog vrij
heb een msi k7n420 pro met geintergreerde geforce 2 met 32 mb ddr
heb een msi k7n420 pro met geintergreerde geforce 2 met 32 mb ddr
Beetje 2ehands videokaart met tv-out is tegenwoordig al voor 50 pleuro's te koop dan neem je die toch ipv je huidige kaart?!
aha, op die manier.. Alleen DENK IK dat je onboard vga dan automatisch uitgschakeld...
Bij alle i815 planken die ik ken is dat namelijk het geval, anders zou je eigenlijk alsnog 2 agp poorten hebben.. of je onboard kaart gebruikt een PCI bus, maar dat lijkt me stug
Bij alle i815 planken die ik ken is dat namelijk het geval, anders zou je eigenlijk alsnog 2 agp poorten hebben.. of je onboard kaart gebruikt een PCI bus, maar dat lijkt me stug
nope ik mag em zelf uitschakelen in het bios en het de matrox toch nog in de oude doos liggem 
kzal voor de zekerheid toch maar ff kijken
anders pak in een diamond stealth s220
moet goed zat zijn en is pci ram ik de matrox wel in de pc van mijn pap zit nu de stealth in
kzal voor de zekerheid toch maar ff kijken
anders pak in een diamond stealth s220
Pagina: 1