Toon posts:

[XP] Compabiliteitsmode all users werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een programmaatje heb geïnstalleerd onder all users en een snelkoppeling op de desktop onder all users, waarbij ik compabiliteitsmodus voor W98 heb aangezet, moet ik dat voor alle gebruikers (op de XP-BAK) doen. Dus gebruiker aanmelden, compabiliteit aanzetten in snelkoppeling. volgende gebruiker etc.
Kan dit niet handiger? Is dit een XP-bug

Verwijderd

Topicstarter
schopje

Verwijderd

Topicstarter
Zijn mijn vragen te moeilijk voor dit forum of ben ik niet duidelijk geoeg?
Eigenlijk is dit dus weer een zetje.

• G F0rce 1
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-03-2015
Verwijderd schreef op 11 augustus 2002 @ 22:00:
Als ik een programmaatje heb geïnstalleerd onder all users en een snelkoppeling op de desktop onder all users, waarbij ik compabiliteitsmodus voor W98 heb aangezet, moet ik dat voor alle gebruikers (op de XP-BAK) doen. Dus gebruiker aanmelden, compabiliteit aanzetten in snelkoppeling. volgende gebruiker etc.
Kan dit niet handiger? Is dit een XP-bug
Omdat je het vroeg hier . Het is geen bug, het kan gewoon niet anders. De compitabiliteitsmodus is geen eigenschap van de snelkoppeling maar een eigenschap van het object binnen het gebruikersprofiel.
Misschien zijn er tooltjes voor die dit voor je op kunnen lossen. Googlen zal helpen naar mijn bescheiden mening :) .
RobIII schreef op 15 maart 2004 @ 01:27:
[...]

offtopic:
Als je het mij vraagt zit deze instelling in het register onder HKEY_Current_User, dus dan zul je die instelling idd voor iedere gebruiker moeten aanpassen en kom je er dus niet onder uit.
Maar dat is uit mijn blote bolleke en ik kan me vergissen :7

Je kunt dat overigens snel checken met regmon (van sysinternals.com) ofzo.
Inderdaad :)

[ Voor 22% gewijzigd door G F0rce 1 op 16-03-2004 00:16 ]

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin