hoezo moet er altijd pics in de titel ?!?!

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00b | IA
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-02-2003
het is me de laatste tijd opgevallen dat steed meer got gebruikers geilen op "Pics" in de topictitel.
ik denk dat dergelijke gebruikers een sfeerverpestende invloed hebben op got in het algemeen en stel dan ook een forumbrede ip-ban voor de desbetreffende users voor.
dit zal zeker bijdragen aan een beter got IMHO (NOMFI)
tevens dienen de users die verantwoordelijk zijn voor de pics-topics geen brakkewebcampicz meer te hanteren, omdat deze een schadelijke involed hebben op mijn zichts vermogen.
dit valt vooral op in overklock fora en de hk.

alvast bedankt moderators voor deze ingrijpende (doch broodnodige) ingreep.

offtopic:
NOMFI

multisync is gebanned dat was hard nodig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'Hoezo' ?

www.vandale.nl :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ehh en de 56k-ers onder ons dan, die mogen vaak best wel ff gewaarschuwd worden of er pics in een topic zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n00b | IA schreef op 11 augustus 2002 @ 21:58:
het is me de laatste tijd opgevallen dat steed meer got gebruikers geilen op "Pics" in de topictitel.
ik denk dat dergelijke gebruikers een sfeerverpestende invloed hebben op got in het algemeen en stel dan ook een forumbrede ip-ban voor de desbetreffende users voor.
dit zal zeker bijdragen aan een beter got IMHO (NOMFI)brakkewebcampicz meer te hanteren, omdat deze een schadelijke involed hebben op mijn zichts vermogen.
tevens dienen de users die verantwoordelijk zijn voor de pics-topics geen

offtopic:
NOMFI
je hebt volkomen gelijk bij het aankaarten van deze gevoelige kwestie die ons al geruime tijd als een balk in het oog dwars zit
offtopic:
NOMFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als dat het enige is dat je te melden hebt, hou het dan voortaan maar voor je.
n00b | IA schreef op 11 augustus 2002 @ 21:58:
Aha, doordat iemand 'pics' in de topictitel zet, verdient hij/zij een ban, omdat hij/zij de sfeer verpest.
Vind je het heel erg als ik niet begrijp waar je het over hebt?
dit zal zeker bijdragen aan een beter got IMHO (NOMFI)
tevens dienen de users die verantwoordelijk zijn voor de pics-topics geen brakkewebcampicz meer te hanteren, omdat deze een schadelijke involed hebben op mijn zichts vermogen.
Dat is gewoon complete onzin, ik hoop dat je dit niet serieus bedoelt.
offtopic:
NOMFI
Sorry hoor, maar ik kan me niet voorstellen dat dit topic serieus bedoeld is. Zo ja, dan komt dat bij mij niet zo over. Verder mag je je rage wat mij betreft in de HK houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-10 23:20
het woord "pics" in de topictitel duid erop dat er pics in het topic staan en word dus voornamelijk als waarschuwing gebruikt voor users met een 56k modem.

Dat jij 't lelijk vind is jouw probleem, je bent trouwens de eerste dacht ik.
Brakke webcampics, tja wat zal ik hierover zeggen; Ga jij iedereen met zo'n prutwebcam ff een behoorlijk digitale camera kopen?

Brakke webcampics schadelijke invloed op je gezichtsvermogen? Laat me niet lachen. 10 uur per dag achter je beeldscherm, dat is waarschijnlijk de oorzaak.

Deze post kan gewoon niet serieus genomen worden.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:43

Jaymz

Keep on moving !

Uuuuhhh. Jaaaaa, duidelijk

Zie ook de reactie hierboven alwaar ik weinig tot niks op aan te vullen heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

ja doei...

ik neem iedereen in principe serieus hier op het forum, maar ik kan uit je beginpost alleen maar opmaken dat je dit als 'grapje bedoelt'. Dwz, beetje erg onzinnig om hier serieus op in te gaan...

veel irritanter vind ik dat NOMFI onder elke post van je...

misschien dat we daar IP-bans op kunnen gaan leggen...

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.