Waar wil je zitten in het hiernamaals?............Rokers of niet-rokers
Bestaan niet v.z.i.w. ander moederbord kopen.
(ESC plankje voor 70 eur b.v.)
(ESC plankje voor 70 eur b.v.)
Wat een bullshit zeg, de meeste problemen die ik gezien heb zijn met dure planken. (asus K7M anyone?)Verwijderd schreef op 11 augustus 2002 @ 21:58:
neem geen te goedkoop plankje levert alleen maar problemen op
thnx
dat wordt zoeken naar een leuk mobo en proc combi
ben in ieder geval weer wat wijzer
converter is not done dus....
anyway thnx
dat wordt zoeken naar een leuk mobo en proc combi
ben in ieder geval weer wat wijzer
converter is not done dus....
anyway thnx
Verwijderd
Ecs bordjes zijn hardstikke goed joh....Verwijderd schreef op 11 augustus 2002 @ 21:58:
neem geen te goedkoop plankje levert alleen maar problemen op
ik heb ecs K7S5A boadje besteld a 60 euro, valt echt wel heel egr mee ivm met dure kl*temerken zoals MSI, dat ik dus nu gebruik, en waar AGP slot van los zit
Convertors bestaan ook naar gezocht maar nieuw mb lijkt me het beste jah
Sinds wanneer en waar?ilovetechno schreef op 11 augustus 2002 @ 22:27:
Convertors bestaan ook naar gezocht maar nieuw mb lijkt me het beste jah
volgens mij bestaan er helemaal geen slotA-socketA convertors....
Ik heb iig nog nooit zoiets gezien...
edit: nu wel gezien
Ze zijn echter nooit echt verkrijgbaar geweest, waarschijnlijk omdat ze domweg niet goed werkten...
Verwijderd
MSI is goed als het om garantie gaat ik heb verschillende borden MSI I850 MSI K72Pro MSI Slot1 bord enz. draait allemaal rete stabiel...Carnagy schreef op 11 augustus 2002 @ 22:24:
ik heb ecs K7S5A boadje besteld a 60 euro, valt echt wel heel egr mee ivm met dure kl*temerken zoals MSI, dat ik dus nu gebruik, en waar AGP slot van los zit
Verwijderd
Ze bestaan! Alleen ze zijn heel moeilijk te krijgen ze zijn van de markt gehaalt omdat niemand ze goed stabiel systeem van kon krijgenSH007 schreef op 11 augustus 2002 @ 23:03:
[...]
volgens mij bestaan er helemaal geen slotA-socketA convertors....
Ik heb iig nog nooit zoiets gezien...
Open deur:Verwijderd schreef op 11 augustus 2002 @ 23:09:
[...]
MSI is goed als het om garantie gaat ik heb verschillende borden MSI I850 MSI K72Pro MSI Slot1 bord enz. draait allemaal rete stabiel...
Het is bij MSI wel noodzakelijk dat de garantie gehonoreerd wordt gezien hoe vaak die dingen sterven
Misschien overdreven, maar vriend van me is van K7TPro naar K7TPro2A en nu K7T Turbo-2 gegaan in garantie, en een ander van K7TPro2 naar K7T Turbo. Die K7T-reeks was brak als wat.
Maarja, ABIT met z'n exploderende condensatoren is ook niet alles...
Betere ervaringen met ECS dan met beide andere merken, ondanks de 30% lagere prijs.
Oslik blyat! Oslik!
Yep, zelf ook ervaring meedion_b schreef op 11 augustus 2002 @ 23:18:
[...]
Open deur:
Het is bij MSI wel noodzakelijk dat de garantie gehonoreerd wordt gezien hoe vaak die dingen sterven
En met de retestabiele SiS chipset...Betere ervaringen met ECS dan met beide andere merken, ondanks de 30% lagere prijs.
(Dat ik dat nog eens zou zeggen over SiS)
Een msi kt333 is een lekker stabiel bord, socket A..
sjezus hee
weer wat wijzer
hoe meer ik lees hier hoe merk ik in een nieuw mobo ga geloven
ik heb er nog een met amd751 chipset
als het het zo lees is het bagger zeker in combi met gf 2
maar aan de andere kant kan ik games prima spelen (max paine op 1024*768 hoogste details 32bit diepte) gaat zonder morren en haperingen
alleen 3dmark2001 loopt wat moeilijk (max score1645)
daarom wil ik sneller zonder te veel kosten
weer wat wijzer
hoe meer ik lees hier hoe merk ik in een nieuw mobo ga geloven
ik heb er nog een met amd751 chipset
als het het zo lees is het bagger zeker in combi met gf 2
maar aan de andere kant kan ik games prima spelen (max paine op 1024*768 hoogste details 32bit diepte) gaat zonder morren en haperingen
alleen 3dmark2001 loopt wat moeilijk (max score1645)
daarom wil ik sneller zonder te veel kosten
ik heb zelf nog een ka7-100 mobo met een 750 athlon waarbij die een core heeft van 900
wat zal ik ermee doen ??
weet iemand waar ik een snellere processor voor goedkoop op de kop kan tikken in mijn slot A ???
wat zal ik ermee doen ??
weet iemand waar ik een snellere processor voor goedkoop op de kop kan tikken in mijn slot A ???
Pagina: 1