kan divx niet afspelen onder win2k...

Pagina: 1
Acties:

• ddofborg
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-02 09:52
hallo,

ik heb problemen met afspelen van divx onder win2k...
als ik een AVI (divx - avi) movie al wil spelen, dan gaat MediaPlayer eerst codec proberen te downloaden (van 92628 bytes) en daarna vraagt die of ik het wil installeren (of ik ms vertrouw... nou ja, voor deze keer dan).. ik zeg YES... daarna gaat ie het proberen te installen... en daarna zegt ie:
"A decompressor was downloaded for this file, but it didn't work. You may need to restart your player or browser."
en extra info is:
"A decompressor was downloaded for this file, but it didn't work. You may need to restart your player or browser. (Error=80040200)
A decompressor was downloaded for this file, but it didn't work. You may need to restart your player or browser. (Error=80040200)"

geluid speelt ie wel af...

PS: divx codec is wel aanwezig! DiVx voor slow motion en fast motion...

PS2: ik heb ook een externe divx gedownload "DivX ;-) MPEG-4 Video Codec" en daarmee doet ie het ook niet...

weet iemand war er aan de hand is?

thanx,
DD

Verwijderd

ik had hetzelfde probleem onder win2k, het installeren van media player 7 was de oplossing..

Verwijderd

k had media player 7 nie onder win2k en ik kon wel DivXjes afspelen
gewoon goeie DivX plugin instaleren

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-03-2021
Gewoon even DivX codec 3.11 Alpha downen...

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 18 oktober 2000 11:37 schreef Mr_Atheist het volgende:
Gewoon even DivX codec 3.11 Alpha downen...[/quote]Da's de enige juiste oplossing.

• Boedha
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-03 14:28

Boedha

Niks

Hmm, misschien moet je nog de codec daadwerkelijk installeren?? Ofwel via de Start knop.

Dan Divx?????????
Run me First

Tja, wat zullen we daar nou op zeggen!

Verwijderd

hmmm

• ddofborg
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-02 09:52
DivX codec 3.11 Alpha heb ik ook al geprobeerd... werkt niet...

DD

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06:19

WouterG

Dit is geen ondertitel

Ik heb dus exact hetzelfde probleem. Maar niet alleen in mediaplayer, maar ook in bplay. Heb wel de progjes geinstalleerd die hier genoemd werden. Na een formatering werkt het nog steeds niet.
Kan het niet zijn dat mijn videokaart (zie onder) problemen geeft met drivers ofzo?
Pagina: 1