To crash with a Volvo is extremely safe..... if you’re sitting in a Saab
>Uit alles wat ik lees is dit bij Iiyama prima geregeld.
Dan heb ik zeker wat gemist, want ik zou toch zweren dat ik van iiyama heel veel klachten voorbij zag komen het afgelopen jaar en langer.
Dan heb ik zeker wat gemist, want ik zou toch zweren dat ik van iiyama heel veel klachten voorbij zag komen het afgelopen jaar en langer.
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Of ik heb wat gemist.
Dit kreeg ik als reactie toen ik een mailtje stuurde over claims mbt dode pixels:
A exchange of the screen is possible when at least 6 pixels are "dead" or damaged.
Also when there is one irritating pixel exactly in the center of the screen.
A exchange of the screen is possible when at least 6 pixels are "dead" or damaged.
exactly in the center??? Weinig kans dat dat gebeurt. Zeker als ie net daarnaast doodgaat
Hop,hop,hop!
6 pixels is meen ik nog een redelijk aantal of wordt door de monitor fabrikanten als aanvaardbaar gezien. is dit niet een aantal die door de meeste fabrikanten wordt gehanteerd?
Nja als koper is natuurlijk elke dode pixel teveel.
Exactly in de center of the screen, is een lekkere één. Daar kan je nog lang over discusseren.
Ik krijg bij hercules op de webpage nog weinig hoogte van de garanties en het aantal toelaatbare dode pixels.
Nja als koper is natuurlijk elke dode pixel teveel.
Exactly in de center of the screen, is een lekkere één. Daar kan je nog lang over discusseren.
Ik krijg bij hercules op de webpage nog weinig hoogte van de garanties en het aantal toelaatbare dode pixels.
Duncan_R schreef op 11 augustus 2002 @ 23:03:
Dit kreeg ik als reactie toen ik een mailtje stuurde over claims mbt dode pixels:
Dit schreef ik al eens een tijdje geleden, beide zijn ongetwijfeld klasse 2 monitors en die hebben officieel de volgende voorwaarden.
PER miljoen pixels.
Of 2 altijd uit/aan
Of 5 subpixels uit/aan/flikkeren
Een groep aan/uit 0 stuks, maar een groep subpixels weer 2.
PER miljoen pixels.
Of 2 altijd uit/aan
Of 5 subpixels uit/aan/flikkeren
Een groep aan/uit 0 stuks, maar een groep subpixels weer 2.
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Ik heb via mn werk inmiddels een stuk of 10 van de 15" schermen verkocht, de 720 that is.
Er was er 1tje doa, voeding was defect, deed nix. Met andere voeding deed ie het wel.
Gebeld, en volgende dag nieuw scherm, en oude meegenomen. Al met al was het met 1 telefoontje geregeld. Toppie dus.
Nu was dit maar 1 geval, dus zal niet echt representatief zijn, maar het is wel een goed signaal.
Garantieafhandeling gaat via Guillemot zelf. Dus geen serv-lab of nog erger, Teleplan!
Uit de guillemot tijd heb ik ook goeie ervaringen, meerdere keren, ook buiten garantie, kosteloos coolfannetjes gehad voor videokaarten.
Nix faxjes compleet invullen enz, serienr+telefoontje waren tot nu toe genoeg.
Petje af voor die gasten imho
Er was er 1tje doa, voeding was defect, deed nix. Met andere voeding deed ie het wel.
Gebeld, en volgende dag nieuw scherm, en oude meegenomen. Al met al was het met 1 telefoontje geregeld. Toppie dus.
Nu was dit maar 1 geval, dus zal niet echt representatief zijn, maar het is wel een goed signaal.
Garantieafhandeling gaat via Guillemot zelf. Dus geen serv-lab of nog erger, Teleplan!
Uit de guillemot tijd heb ik ook goeie ervaringen, meerdere keren, ook buiten garantie, kosteloos coolfannetjes gehad voor videokaarten.
Nix faxjes compleet invullen enz, serienr+telefoontje waren tot nu toe genoeg.
Petje af voor die gasten imho
Hercules producten
Deze helpdesk is een extra service, en lost alle problemen direct op en vervangt defecten binnen 4 tot 6 werkdagen. Deze extra service is beschikbaar voor zowel U als eindgebruiker. De helpdesk behandeld 1 probleem per keer, en is beschikbaar via het 0900-nummer.
Defecten kunnen, met uitzondering van de monitoren, uiteraard ook als normale RMA bij ECL worden aangeboden.
Guillemot Technische Support
techsupp@guillemot.nl
0900-2026765
030-6026279
Blijf inderdaad uit de buurt van de "Teleplans" dat zijn een soort UPC's als het op hun redelijkheid en klantgerichtheid aankomt. Met een leverancier die zelf zijn zaakjes regelt heb je nog de meeste kans, alhoewel die steeds zeldzamer worden.
Thanks in iedergeval.
Inmiddels ben ik de bezitter van een Hercules Prophetview.
Plaatje van een scherm, met echt een zeer mooi beeld.
Geen dode pixel......heerlijk, enne wat een ruimte op het bureau blad.
Inmiddels ben ik de bezitter van een Hercules Prophetview.
Plaatje van een scherm, met echt een zeer mooi beeld.
Geen dode pixel......heerlijk, enne wat een ruimte op het bureau blad.
Zie je het kan dus wel, wat koste PV eigenlijk?
De Prophetview moest bij WW.TFTscherm.nl EUR. 861,- kosten.
Was daar in de aanbieding, dus dat haalde mij over de streep.
Om 16:00 uur besteld, 2 minuten (ongelogen) later telefonische reactie en de volgende dag de monitor in huis.
enne natuurlijk nog EUR. 50,- Energiepremie retour.
Geen slechte koop.
Was daar in de aanbieding, dus dat haalde mij over de streep.
Om 16:00 uur besteld, 2 minuten (ongelogen) later telefonische reactie en de volgende dag de monitor in huis.
enne natuurlijk nog EUR. 50,- Energiepremie retour.
Geen slechte koop.
Verwijderd
Veel suc6 ermee
, heb zelf wel een Iiyama maar gelukkig nog geen problemen mee gehad , en ja zoek maar is op Teleplan
Pagina: 1