/dev/null
This camera will self-destruct in 4598 shoots...
Nah... ik denk dat ie dan weer terug begint te tellen bij 0, dus dan loop je het risico dat je foto's worden overschreven als je files naar je poeter gaat trekken. tenzij je alles netjes in aparte folders opslaat.
Nah... ik denk dat ie dan weer terug begint te tellen bij 0, dus dan loop je het risico dat je foto's worden overschreven als je files naar je poeter gaat trekken. tenzij je alles netjes in aparte folders opslaat.
misschien is het een soort licentie. De software krijg je er namelijk meestal gratis bij.
Kan ook met schijfruimte op mijn C-partitie te maken hebben. Daar is nog maar 4 GB vrij.
Gelukkig maar
Gelukkig maar
/dev/null
Het programma maakt gewoon een schatting van hoeveel foto's er nog op je harde schijf passen. En dat klopt ook wel aardig, 4598 foto's op Large/Fine (~1MB per foto) is idd ~4GB.
Verwijderd
Maak je geen zorgen, zoals bij elk rolletje, kun je altijd wel een fotootje extra schieten, dus je hebt nog wel 4599 stuks te gaan!
Klopt niet. Als je 6 gig over hebt staat er precies het zelfde. IS gewoon het maximum voor dat prog denk ikScurra schreef op 12 augustus 2002 @ 02:34:
Het programma maakt gewoon een schatting van hoeveel foto's er nog op je harde schijf passen. En dat klopt ook wel aardig, 4598 foto's op Large/Fine (~1MB per foto) is idd ~4GB.
.
hoeveel foto's heb je er al gemaakt?
Ik heb het even voor je geprobeerd, maar als je er 4 foto's mee schiet dan telt hij er bij mij 2 of 3 af en als ik ze dan terwijl ze links staan verwijder dan komen ze er weer bij op.
dus het is niets ernstigs.
Ik heb het even voor je geprobeerd, maar als je er 4 foto's mee schiet dan telt hij er bij mij 2 of 3 af en als ik ze dan terwijl ze links staan verwijder dan komen ze er weer bij op.
dus het is niets ernstigs.
ik heb ook nog even een vraagje, ik heb die canon A40 dus ook en heb er weer windows 2000 op staan (op mn pc natuurlijk) alleen nu krijg ik bij deze computer geen foto toestelletje meer zodat ik direct mn camera op kan, weet iemand hoe je dit terug kan krijgen??
Ow...dat vraag ik mij dus ook af.juanp schreef op 13 augustus 2002 @ 12:06:
ik heb ook nog even een vraagje, ik heb die canon A40 dus ook en heb er weer windows 2000 op staan (op mn pc natuurlijk) alleen nu krijg ik bij deze computer geen foto toestelletje meer zodat ik direct mn camera op kan, weet iemand hoe je dit terug kan krijgen??
/dev/null
Verwijderd
Windows XP (en ME) maakt gebruik van een nieuw driversysteem voor deze toestellen, namelijk WIA.juanp schreef op 13 augustus 2002 @ 12:06:
Bij Windows 2000 heb je een TWAIN driver, en die ondersteunt dit soort dingne helaas niet. Ik denk niet dat je WIA support op Windos 2000 kunt krijgen, maar als het iemand gelukt is hoor ik het graag
Pagina: 1