Toon posts:

Geen geluid bij Win-TV

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb duz zo'n win-tv ding in me pc zitten.
Ik heb duz de Windows Xp drivers gedownload en genstalleerd.
Ik open Win-TV2000 en ik kan gewoon tv kijken op me pc met geluid.
En toen ik daarnaa weer een keer Win-TV opstarte had ik geen geluid meer..........
Nu heb ik een TV naast me monitor staan om TV te kijken. 8)7 :Y)
Dat kost wel ff iets meer stroom (kijk bijna altijd tv als ik zit te surfen.)
Wat moet ik nu doen¿?¿?¿?

Verwijderd

En toen ik daarnaa weer een keer Win-TV opstarte had ik geen geluid meer..........

Het lijkt erop of je de oude drivers moet blijven gebruiken, de boot veroorzaakte de daadwerkelijke driver wissel.
heb je de oude drivers verwijderd?
als het ~interne~ windows-drivers zijn zou ik teruggaan naar de oude drivers.

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

en je hebt voor de gein het windows geluidsinstellingen dingetje ff gecheckt om te zien dat er niet een mixer op 0 staat?

Verwijderd

hihihihi
sorry.

• WhiteDog
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:29

WhiteDog

met zwarte hond

klik is rechts op het vakje met Stereo & Mono... ik krijg soms ook geen geluid in Stereo als ik even "Lang A" of "Mono" neem werkt het wel...

Verwijderd

Topicstarter
dawsie schreef op 11 augustus 2002 @ 21:01:
klik is rechts op het vakje met Stereo & Mono... ik krijg soms ook geen geluid in Stereo als ik even "Lang A" of "Mono" neem werkt het wel...
Dat helpt ook niet
m-m schreef op 11 augustus 2002 @ 20:59:
en je hebt voor de gein het windows geluidsinstellingen dingetje ff gecheckt om te zien dat er niet een mixer op 0 staat?
dat werkt niet
Verwijderd schreef op 11 augustus 2002 @ 20:57:

Het lijkt erop of je de oude drivers moet blijven gebruiken, de boot veroorzaakte de daadwerkelijke driver wissel.
heb je de oude drivers verwijderd?
als het ~interne~ windows-drivers zijn zou ik teruggaan naar de oude drivers.
Ik heb alleen de nieuwe geinstaleerd. Die oude heb ik niet meer.....

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03:57

KneoK

Not in a million lightyears

Als de kaart werd herkend door Windows zijn er dus drivers voor geinstalleerd die zijn meegeleverd met Windows. Die oude drivers kan je dan weer tevoorschijn toveren door ROLLBACK DRIVER te doen.

Ga gewoon naar je Device Manager, zoek het apparaat op en daar de properties van. Dan ga je naar het tabblad Driver en druk je op de knop Rollback Driver.
Pagina: 1