Toon posts:

PUK2 code?

Pagina: 1
Acties:
  • 181 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Haai,

Ik heb een S35i, met een Ben-abbo. Mijn nummer van mijn oude KPN kaart is echter nog niet overgezet, dus ik gebruik mijn Hi-Prepay kaart nog.
Bij sommige menu's in mijn foon vraagt ie om een PIN2 code. Wat is dat? Waar kan ik die vinden? Wat doet het?

Heb al op diverse sites gezocht waaronder de KPN site, maar kan nix vinden. Ook de handleidingen van de telefoon en kaart zijn er nogal vaag over...

help?

edit:

Ik bedoel dus PIN2, niet PUK2!

Verwijderd

Pin2 is een extra beveiliging voor bepaalde menu's.(kosten teller leentoestel ect).
Je kunt deze aanmaken in het menu instellingen/beveiliging/codes/pin2

• Xenomes
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 11:14
je pin2 kan ook je pukcode2 zijn !!!

Maar in nederland wordt die code niet mee geleverd met je telefoon..De rede is dat de funcies in het menu hier niet kan gebreuken !!! zoals het bijhouden hoe veel je verbeld heb bij een gesprek !!!!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-08 12:55

duderuud

Sliden is koel

klopt volgens mij inderdaad, de pin2 en puk2 codes werken bij de ned.providers niet!

Motor-Forum.nl

• QuarkuS
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11:09
Ik heb een Siemens S25 met Ben Regelmatig 99 en vroeg me dat ook een keer af. Ik heb toen de Ben klantenservice gebeld, en die zeiden dat het netwerk die PIN2 niet ondersteunde. Dat was inderdaad voor kostenregistratie enzo. Ik heb me er daarna maar niet meer druk om gemaakt.

Balans Energie 48,2kWh batterij | 7.395 Wp Enphase | Vaillant aroTHERM Plus 75

Verwijderd

Topicstarter
Alleerst even dit, iemand maakte de opmerking dat pin2 codes niet bij ned. providers zouden werken. Dat is niet waar.
Bij KPN werkt het wel degelijk!
De standaard code bij KPN word inderdaad niet megeleverd, maar deze is gewoon 0000. Heb ik zelf ook geprobeerd met mijn Hi-Prepay kaart. Werkt gewoon.

Dat je Pin2 code hetzelfde zou zijn als je Puk2 code lijkt me erg sterk. En zelfs als het zo is, een puk2 code heb ik ook niet, dus daar schiet ik zowiezo al nix mee op :(

Degene die zei dat je dat gewoon in je menu kunt veranderen : Helaas, zo werkt het dus niet.
Als je je pin2 code wilt instellen vraagt hij eerst om je oude pin2 code. En die heb ik dus niet...

Ik vrees dat Ben hem inderdaad niet vrij wil geven, zodat je niet zo makkelijk je kosten enzo bij kunt houden. Daar zou je namelijk wel eens minder van kunnen gaan bellen...

Verwijderd

Topicstarter
Niemand die een oplossing weet? :(
Pagina: 1