Rare crashes... (KT266/GF4Ti4200)

Pagina: 1
Acties:

• Andante
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Ik zit hier met een heel raar probleem, m'n systeem crashed op willekeurige momenten, maar typisch genoeg alleen als ik niet aan het gamen ben.
Het is begonnen nadat ik m'n computer opnieuw heb geinstalleerd, voorheen was alles in orde. Heb zo'n beetje al m'n mogelijkheden al bekeken, incl. nieuwe drivers. Heb m'n ideeën nu wel zo'n beetje uitgeput.
Het is een Duron 1Ghz, met 256MB SDram, GF4Ti4200, netwerk (100mbit realtek), SBLive. Draait momenteel Win98SE. Crashed meestal zonder eerst ook maar enige aanwijzing, soms een vage flits waarbij m'n taakbalk gedeeltelijk corrupt raakt, maar alleen het uiterlijk geen problemen met functie. Het gebeurd soms sneller als ik een OpenGL programma in een venster draai, maar alleen in een venster... Geen BSOD, hangt terplekke, muziek stopt zodra de buffer leeg is (na +/- 2 sec) dus PCI en geheugen zijn bijna uitgesloten.

Mijn vragen zijn:
-Iemand die deze symptomen bekend voorkomt?
-Iemand die misschien weet wat er aan de hand is?
-Zou een andere windows versie helpen? Maw is dit een software probleem? Of is raakt m'n vidkaart oververhit?

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

Wat voor merk mobo ?

probeer es Zonder je Soundcard. Nah ik heb ook SBlive , Ti 4200 en Kt 266.... :X

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• Andante
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Het mobo merk is Jetway als ik me niet vergis... Nog nooit problemen gehad tot ik die reinstall deed.

• Trek Y11
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-08 05:39

Trek Y11

Eat my shorts

Probeer AGP snelheid eens te verlagen naar 2x (als die daar nog niet op staat)

What if this weren't a hypothetical question?