je kunt beter over je fiets lullen, dan over je lul fietsen :X
Kastje open, papier erin, kastje dicht. Moet volgens mij wel lukken als je geen grote printer neemt en hem ombouwd.Old_Sparky schreef op 11 augustus 2002 @ 19:33:
en je papier invoer denk ik ook?

maaruh je kan wel zo'n klein notebook-printertje inbouwen denk ik, kan ie tenminste nog in een beetje normale kast
Speed kills, but beauty lives forever...
Anoniem: 12199

de Canon bjc-55
[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 12199 op 11-08-2002 20:02 . Reden: typo ]
Hahaha ruimte zat inderdaadkimjansen schreef op 11 augustus 2002 @ 19:59:
als je zoiets te pakken kunt krijgen kun je ook je pc in de printer inbouwen
afbeelding
maaruh je kan wel zo'n klein notebook-printertje inbouwen denk ik, kan ie tenminste nog in een beetje normale kast
Papiertje stop je aan de bovenkant van je comp. erin en hij komt er aan de zijkant weer uitAnoniem: 12199 schreef op 11 augustus 2002 @ 20:01:
wat d8 je hier anders van
afbeelding
de Canon bjc-55
Friend: "He, wat is je uptime?" Jij:"Even uit printen hooRR!" en dan komt er zo'n bonnetje uit je 5,25 bay ofzo
Waarvoor zou je dat willen gebruiken? Of is het gewoon een idee?blunt schreef op 11 augustus 2002 @ 19:32:
mooi,
Is dit realiseerbaar? Een pc (gemod) met een printer aan de binnenkant en dat uit een gleufje het papiertje komt.
Anoniem: 55479
was ongeveer 3 cm dikker dan een normale laptop
eenigste nadelen waaren: het was een 386 en een z/w printer
dus in een pc moet lukken
dus daar moet het zeker mee lukken.
enigste nadeel is dat je elk velletje handmatig moet invoeren met dat modelletje.
hij had geen papier bakje dus.
ik zal eens kijken of ik het modelletje kan vinden.
You can't free a fish from water.
Anoniem: 55479
nee wrom dat??Anoniem: 44172 schreef op 11 augustus 2002 @ 20:45:
catritch leeg - > nieuwe laptop
die kan je makkelijk bijvullen
de cartritch is een vervangbaar en met die standaard zwarte canon inkt ook heel makkelijk bij te vullen
dat is al een pc hekimjansen schreef op 11 augustus 2002 @ 19:59:
als je zoiets te pakken kunt krijgen kun je ook je pc in de printer inbouwen
afbeelding

Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon
Anoniem: 57057
Anoniem: 42539
Dat heet een Olivetti JP-90. Heb ik moeten maken die k*t-dingen.digit7722 schreef op 11 augustus 2002 @ 20:48:
er kwam eens een kerel van kpn bij me werk langs om de telefoon centrale te controleren, en die had een onwijs klein printertje, nog kleiner dan die enigma liet zien.
dus daar moet het zeker mee lukken.
enigste nadeel is dat je elk velletje handmatig moet invoeren met dat modelletje.
hij had geen papier bakje dus.
ik zal eens kijken of ik het modelletje kan vinden.
Lampen erop, en ook voeding trekken uit je auto
Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon
das maar detailOrion84 schreef op 13 augustus 2002 @ 10:32:
je, maar die print volges mij nie meer
Cool, dan nog je PC in je monitor inbouwen en je monitor uhm..Crash-Override schreef op 13 augustus 2002 @ 10:29:
als je het nu eens gewoon andersom doet:
afbeelding
afbeelding
Expanding the inexpandable
Crash-Override schreef op 13 augustus 2002 @ 10:29:
als je het nu eens gewoon andersom doet:
afbeelding
afbeelding
De nieuwe HP ComputerJet Color
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
I vindt 't maar een zeer lelijk apending
je kunt beter over je fiets lullen, dan over je lul fietsen :X
PC zit al in de printer... Nu de monitor in de systeemkast inbouwen, je muis in je toetsenbord bouwen je scanner in je monitor bouwen je toetsenbord in jescanner en je printer in je monitor simpelCool, dan nog je PC in je monitor inbouwen en je monitor uhm..
Nog wat vergeten?
How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.
* blackangel gaat dit nu in SeM zetten en over 2 minuten is dat gedaan
Anoniem: 57490
Op slot.
Dit topic is gesloten.