Hoe kan ik in sygate 4 zien wie er ingelogd zijn? Ik gebruikte altijd ishare 3, waarin je een overzichtje had van users die aangemeld waren. Is er ook zo'n overzicht in Sygate 4, zodat ik kan zien of ik m'n pc (die server is in studentenhuis) kan uitzetten 's nachts?
Telnet naar 127.0.0.1 poort 7323 en kijk of er nog verbindingen zijn
Roses are red, violets are blue, God made me beautiful, but what the FUCK happened to you?
maar dit kan dus niet in sygate zelf? Dat zou wel erg onhandig zijn...
Ik meen dat dit in versie 3 wel kon?
Ik meen dat dit in versie 3 wel kon?
Ik weet ook niet of het makkelijker kan
Roses are red, violets are blue, God made me beautiful, but what the FUCK happened to you?
dat telnetten werkt ook niet, dan zegt hij: "Could not open a connection to host: connect failed"
OS is win2k pro
OS is win2k pro
Je moet het natuurlijk wel doen naar het ip van de server
sorry, foutje ;-)
vanaf een client werkt dit inderdaad, maar mijn pc is de server, en ik wil dus hier kunnen zien of er nog users ingelogd zijn...
vanaf een client werkt dit inderdaad, maar mijn pc is de server, en ik wil dus hier kunnen zien of er nog users ingelogd zijn...
dan nog een point, is het misschien niet gewoon handiger dat de inet server voor het studentenhuis gewoon ALTIJD aanstaat?
Ik slaap zelf zonder problemen door het geluid van 3 comps heen, waarvan 1 tog een redelijk aantal DBs produceert (relatief dan, want snachts is het natuurlijk stil en valt het op
)
Ik slaap zelf zonder problemen door het geluid van 3 comps heen, waarvan 1 tog een redelijk aantal DBs produceert (relatief dan, want snachts is het natuurlijk stil en valt het op
Pagina: 1