Vooraf:
Ik heb gezocht in de search en in de FAQ van KPN Mxstream maar daar kon ik hetniet vinden...
Voor een nieuw aan te leggen netwerkje met een nieuwe computer gaat de 'ADSL topologie' bij mij thuis drastisch veranderd: om een stabiele connectie te waarborgen komt de USB modem op de nieuwe PC te staan... Deze PC is nl een stuk stabieler en wordt beheerd door iemand die er meer vanaf weet dan mijn huisgenoten (lees: mij
)... Nu is er alleen een probleem: de afstand van de spliter tot de modem zal afhankelijk of de splitter ook op een andere plek geplaatst wordt 10 of 20 meter bedragen. Mijn vraag is of er bekende problemen zijn met een grotere lengte van deze kabels? Er moeten nl. vast en zeker mensen geweest zijn die ook met dit probleem te maken hebben gehad...
Voor de duidelijkheid: Het gaat hier om EEN USB MODEM!
Alvast Bedankt,
Eye
Ik heb gezocht in de search en in de FAQ van KPN Mxstream maar daar kon ik hetniet vinden...
Voor een nieuw aan te leggen netwerkje met een nieuwe computer gaat de 'ADSL topologie' bij mij thuis drastisch veranderd: om een stabiele connectie te waarborgen komt de USB modem op de nieuwe PC te staan... Deze PC is nl een stuk stabieler en wordt beheerd door iemand die er meer vanaf weet dan mijn huisgenoten (lees: mij
Voor de duidelijkheid: Het gaat hier om EEN USB MODEM!
Alvast Bedankt,
Eye