Hier is een Pic van gemodde chieftec case (groene ccfl voor diegene die het niet ziet)

Pics made by Mr.CeeJay
Pics made by Mr.CeeJay
@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
lijkt maar zo, het is in het donker gefotografeerd en het spiegelde nogal in de mooi
@echo off
Man - a being in search of meaning
Verwijderd
jah, en ?Row schreef op 11 augustus 2002 @ 19:08:
Hier is een Pic van gemodde chieftec case (groene ccfl voor diegene die het niet ziet)
plaat
Mr.CeeJay[/url]
Wat wou je dan nog meer zien hoe ik het lampie heb bevestigt ofzo?
@echo off
Verwijderd
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Verwijderd
idd.. even de helft van de balkjes wegzagenYonni schreef op 11 augustus 2002 @ 20:20:
geinige modmaar had maybe wat meer door de voorkant mogen schijnen
tussen die "balkjes" door dus
niet echt een super mod maar het kan ermee doorVerwijderd schreef op 11 augustus 2002 @ 19:40:
kzie hem wel @ de volgende SteLLan ofzo
(jij bent toch BoesBoes niet ?)
ps, komen jullie ook naar TiMeS ? (nu limbo-lan niet doorgaat)
Proud member of Tacopsclan [CLS]
weet je wat dat per uur kost ???
@echo off
Verwijderd
[rml][ CM] Alweer een Chieftec[/rml]Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 22:26:
zou me niet verbazen moesten ze strax of morgen zo verkocht worden, ze zien er zo ook al "standaard" uit tegenwoordig
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Verwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 22:26:
bah!
sorry, maar dit ben ik ZO beu gezien bij die chieftecs he
ik kan die kasten niet meer zien of ruiken, allemaal kom je ze op LAN's tegen met vanvoor zo één ccfl'etje erin, een window en daarin nog wat ccfl'etjes
zou me niet verbazen moesten ze strax of morgen zo verkocht worden, ze zien er zo ook al "standaard" uit tegenwoordig
This space intentionally left blank.
Verwijderd
Dinx, no offence zunne, maar geef toe: als ge op een LAN komt, ziet ge ze op die manier met de hopen bijeen staan.DinX schreef op 13 augustus 2002 @ 22:30:
[...]
[rml][ CM] Alweer een Chieftec[/rml]
en Y, wa hebt gij meer buiten ne window, en licht erin, ledje in fan laten solderen en blowhole ?
on-topic:
Niet veel aan gedaan eigelijk. Ik heb ook gewoon wa licht achter die rooster. Binnen 2 weken heb ik eindelijk m'n pomp -> H2O heel misschien komt er dan een logotje in
Kan ik ook als ik alles gesponsord krijg zoals gij met die caseVerwijderd schreef op 13 augustus 2002 @ 23:48:
[...]
Dinx, no offence zunne, maar geef toe: als ge op een LAN komt, ziet ge ze op die manier met de hopen bijeen staan.
Mijn case is nu ook niet meteen de meest originele mod ooit, hoort ge mij ook ni zeggen, maar die chieftecs zijn gewoon ronduit afgezaagd tot en met
Trouiwens, wacht maar op men volgende case, ben er nu op aan het wachten. Wordt een aopen HQ 45, maar daarvan worden alle zijpanelen, toppanelen, en front hermaakt in custom 2mm geanodiseerd aluminium (dus niet zo van dat: "oei-ik-heb-men-case-aangeraakt-en-er-zit-een-dikke-deuk-in-dunne plaat zoals die lian li's en aanverwanten gebruiken) en afgetopt met plexi (het voorpaneel dus)
soort van lian li, cooler master stijl dus, maar dan custom made, iets anders van ontwerp.
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Verwijderd
Verwijderd
Wie zegt dat ik alles gesponsord krijg?DinX schreef op 13 augustus 2002 @ 23:51:
[...]
Kan ik ook als ik alles gesponsord krijg zoals gij met die case