ok ik ben nu niet in een goeie bui, dus dit kan best wel boos overkomen, da is nie mijn bedoeling.
here i go:....
ik weet het even allemaal niet meer, ik heb het druk met verbouwen, ook moet ik nog een website afscripten binnen een week(ccmod.com), die kan niet wachten.
als iemand daarbij zou kunnen helpen(paar vuile werkjes oplossen voor mij
) dan hoor ik dat graag, maar dat is niet ter spraken.
ik moet LCD2USB vHD44780 maken, ja en dat haal ik ook in een paar weken
ik heb nog wat prive dingen, maar dat is prive.
mijn moeder gaat met een paar vriendinnen naar frankrijk a.s. dinsdag, en die moest helpen met de fangard's.
[zotty], kan jij mij helpen met USB2LCD?
de pic moet gemaakt worden, en daar heb ik niet veel tijd voor.
USB2LCD moet voor het einde zomervakantie af zijn.
ik heb alleen ingangen nodig, zodat een 4x20 lcd kan werken.
mischien nog een 4x40, maar de knopjes enzo, die maak ik zelf ooit wel er bij(dan leer ik asambler, maar nie nu).
als de pic draait kan ik het zelf wel vedder, maar met de pic heb ik een probleem.
bedankt namens veel tweakers.
[/2 zotty]
ik wil de actie door kunnen laten gaan, als ik echt te weinig tijd overhoud dan moet ik hem stopzetten, en al het geld terugstuuren.
ik ga volgend jaar opleiding 'IT Mediaproductie 4' op het GLE doen, dus veel tijd zal ik niet hebben.
ik hoop dat alles goed gaat uiteindelijk, maar het is even iets dat ik met jullie wil delen.
de kans is 80% ofzo dat het goed door gaat.
maar de komende week kan ik nix doen, mischien de neon snoer bestellen, meer ook niet.
here i go:....
ik weet het even allemaal niet meer, ik heb het druk met verbouwen, ook moet ik nog een website afscripten binnen een week(ccmod.com), die kan niet wachten.
als iemand daarbij zou kunnen helpen(paar vuile werkjes oplossen voor mij
ik moet LCD2USB vHD44780 maken, ja en dat haal ik ook in een paar weken
ik heb nog wat prive dingen, maar dat is prive.
mijn moeder gaat met een paar vriendinnen naar frankrijk a.s. dinsdag, en die moest helpen met de fangard's.
[zotty], kan jij mij helpen met USB2LCD?
de pic moet gemaakt worden, en daar heb ik niet veel tijd voor.
USB2LCD moet voor het einde zomervakantie af zijn.
ik heb alleen ingangen nodig, zodat een 4x20 lcd kan werken.
mischien nog een 4x40, maar de knopjes enzo, die maak ik zelf ooit wel er bij(dan leer ik asambler, maar nie nu).
als de pic draait kan ik het zelf wel vedder, maar met de pic heb ik een probleem.
bedankt namens veel tweakers.
[/2 zotty]
ik wil de actie door kunnen laten gaan, als ik echt te weinig tijd overhoud dan moet ik hem stopzetten, en al het geld terugstuuren.
ik ga volgend jaar opleiding 'IT Mediaproductie 4' op het GLE doen, dus veel tijd zal ik niet hebben.
ik hoop dat alles goed gaat uiteindelijk, maar het is even iets dat ik met jullie wil delen.
de kans is 80% ofzo dat het goed door gaat.
maar de komende week kan ik nix doen, mischien de neon snoer bestellen, meer ook niet.