Toon posts:

Wireless LAN van Sitecom werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb bij Sitecom een WL-008 Wireless Home Network Kit gekocht. Een adapter (WL-003) op de laptop van mijn vriendin geinstalleerd onder Win2000, en eentje op de desktop onder WinME. Verbinding gemaakt, ging prima. Omdat het netwerk niet lekker ging, mijn desktop vervolgens naar XP geupgrade. Daar werkte de Wireless LAN adapter echter niet, hij gaf steeds foutmelding Code 10 - Kan apparaat niet starten. Nieuwe drivers en utility downloaden van Sitecom hielp niet, en de helpdesk gaf als oplossing dat ik het geheel maar moest terugsturen. Maar daarmee bereik ik natuurlijk mijn doel niet. Dus Win2000 op mijn desktop geinstalleerd, maar hier geeft de Wireless LAN dezelfde foutmelding. Is er iemand die dit probleem (her)kent, of nog beter, een oplossing hiervoor weet?
Ik heb een Pentium III 450 met VIA V582C692BX moederboard en Intel chipset.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 augustus 2002 @ 18:47:
en de helpdesk gaf als oplossing dat ik het geheel maar moest terugsturen
Nou, doe es een gok wat je moet gaan doen :+

Heb je trouwens een roll-back uitgevoerd om de oude drivers te deinstalleren??

Verwijderd

Topicstarter
Naah..... da's toch niet spannend om het geheel terug te sturen? :) Ik had minimaal wel verwacht dat er hier iemand een oplossing zou weten ... ;)

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 11 augustus 2002 @ 19:43:
Naah..... da's toch niet spannend om het geheel terug te sturen? :) Ik had minimaal wel verwacht dat er hier iemand een oplossing zou weten ... ;)
misschien is die defect, en dus zou ik het terug sturen :)

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-08 20:53
nou als ie het op winme doet zalie niet defect zijn. Ik denk toch echt een driver probleempje. Geen conflicten of zo met andere apparaten? Probeer anders eens de drivers ECHT te verwijderen. Ergens in je winnt\inf staan waarschijnlijk de drivers van je kaart. Ik dacht dat ze beginnen met oem???? maar kijk anders eens naar de naam en verwijder ze. Desnoods installeer je winXP opnieuw en daarna GELIJK de nieuwe drivers. HEB JE WEL DE NIEUWSTE UPDATES VOOR WINDOWS GEDOWNLOAD van http://windowsupdate.microsoft.com ??

Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)

Verwijderd

Topicstarter
Heb alle updates geupload. Drivers ook helemaal weggehaald en opnieuw geinstalleerd. Niks werkt :(

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 14 augustus 2002 @ 14:00:
Heb alle updates geupload. Drivers ook helemaal weggehaald en opnieuw geinstalleerd. Niks werkt :(
dus terug sturen... :O

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-08 16:48

Kr3Kr

Melpomene

hier hetzelfde probleem, alleen kan ik niet eens connection maken. ook niet als ik er 2 meter van af zit. terug sturen dan maar?
das echt k*t, want nou heb ik op mijn kamer nog geen verbinding met de router beneden. :'(

Gregor van Egdom Krekr

Verwijderd

je zegt dat je twee van die dingen hebt, wissel ze om, als het probleem niet meeverhuist is er geen hardware probleem, dus zal het wel een driver support issue met win xp zijn, mail sitecom eens even zou ik zeggen .
Pagina: 1