Toon posts:

[WIN98SE] Inlogtijd duurt heel lang

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Thuis ben ik veroordeeld tot internet via de telefoonlijn :'( :r :X |:( ;( :/
Nou ben ik pas overgegaan van windows98 naar windows98se. Het stomme is nu dat wanneer ik inbel het inloggen minstens een minuut duurt. Alles gaat hetzelfde als voorheen (inbellen, controleren van naam en wachtwoord) maar tijdens het inloggen gaat het heel sloom. Het ligt niet aan de provider want ik heb het probleem zowel bij hetnet als het inloggen op het tue netwerk. Na het inloggen werkt alles normaal.

Waar kan dit lange inloggen aan liggen? Bij network heb ik dial up adapter, tcp/ip protocol en client for microsoft networks geinstalleerd, gewoon zoals het hoort, ook de dns adressen. Ik heb al veel aangepast en het werkt dan of helemaal niet, of het inloggen gaat ontzettend sloom.

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:41

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
je moet bij de inbel verbinding ff aanmelden bij netwerk uitzetten denk ik

Tweakers Discord

Verwijderd

Topicstarter
tweakduke schreef op 11 augustus 2002 @ 19:31:
je moet bij de inbel verbinding ff aanmelden bij netwerk uitzetten denk ik
Waar moet ik dat precies doen dan doen? Ik heb echt alles al geprobeerd maar het weigert gewoon sneller te werken. Inloggen duurde net zelfs twee minuten. Zijn er dan zoveel verschillen tussen 98 en 98se dat het zo anders werkt?

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:32

Predator

Suffers from split brain

Bij network & dailup connection via configuration panel.
Dan properties van je modemverbinding.
Oid, is al lang geleden >:)

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Afbeeldingslocatie: http://www.fish.demon.nl/dial.jpg

Iperf

• NoBody
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-12-2024

NoBody

www.gentoo.org

ik zou tcp/ip niet uitzetten als ik jou was (loopt wel rode lijn heen) |:(

Hoi

Verwijderd

Topicstarter
Alle indelingen zijn een beetje verwarrend maar ik heb de benodigde settings gevonden (indeling menuutjes ziet er bij mij een beetje anders uit). Het klinkt onlogisch om "log on to network" uit te zetten en ik kon het in het begin ook niet vinden toen ik via het control panel keek.

In ieder geval duurt het inloggen nou weer gewoon twee seconden :) Bedankt voor de reply's en het plaatje!
Pagina: 1