• _NeMeSiS_
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-02 09:14

_NeMeSiS_

Millennial

Topicstarter
Ik heb sinds niet al te lange tijd een olympus c3020z camera en het valt mij op dat de zoom nou niet echt super is (optisch 3x zoom) en omdat je op deze camera een telelens van olympus kan zetten dacht ik dat dat misschien een uitkomst was.

Maar hoeveel extra zoon zou je nou hebben als je die lens er op zit :? en enig iedee wat ie moet kosten ? op de site van olympus staan namelijk geen prijzen.

• Johnny
  • Laatst online: 06-03 10:12

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

linkje? Dan weten we waar je het over hebt.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-02 19:02
Waarschijnlijk is het een 1.45x of 1.7x teleconverter...
Dan wordt het uiteindelijk dit maal 3, schiet niet echt op imho.

Wel zijn die Olympus teleconverters lekker aan de prijs :)

• Johnny
  • Laatst online: 06-03 10:12

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

1.45 x 3 = 4.35
1.7 x 3 = 5.1

Dat schiet inderdaad niet zoveel op. Alleen die 1.7 voegt dan nog wat toe, die 1.45 is echt heel weinig.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• _NeMeSiS_
  • Laatst online: 25-02 09:14

_NeMeSiS_

Millennial

Topicstarter
schiet niet echt op nee.. hmm op zoek naar een andere manier om meer zoom te krijgen

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-02 19:02
btw. die 1.7x is niet meer te verkrijgen, dat is de Olympus B300, ben er zelf ook naar opzoek.

De Tcon14(B) is wel gewoon te verkijgen maar is goed aan de prijs, de 14B kost rond de 300 Euro!
Pagina: 1