Ik heb met mij daewoo dvg-500d dvd speler heel soms het probleem dat hij zwart wit, en helemaal gaar (onleesbaar dus) beeld geeft. Het lijkt wel wat op pal-ntsc problemen, maar dat veranderen met de afstandsbediening helpt niet. Ook verschillende tv's geprobeerd. Na een paar uur uitstaan doet ie het meestal wel weer lekker, maar als ik zoals nu een dvd-tje wil; gaan kijken, is het erg storend. waar kan het aan liggen? en valt dit onder garantie? het gebeurt namelijk maar 1 op de 100 keer o.i.d.
Wordt ie erg heet toevallig?
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
nee... hij staat zelfs los! niet op een receiver ofzo
Een nieuwe dvd speler hoort gewoon goed te werken dus niet 99 van de 100 keer maar 100 van de 100 keer. Het valt dus onder de garantiethettes schreef op 11 augustus 2002 @ 18:01:
en valt dit onder garantie? het gebeurt namelijk maar 1 op de 100 keer o.i.d.
Zit er tussen de tv en dvd een svideo kabel kijk of die niet kapot is.
PGEQRZEM
Heet van binnen misschien?thettes schreef op 11 augustus 2002 @ 18:17:
nee... hij staat zelfs los! niet op een receiver ofzo
ik heb met scart, tulip en s vhs geprobeerd..
ik ben ook vergeten te vermelden dat de begintoon (een soort *DING* ) veel langzamer en lager klinkt dan gewoonlijk. Hij doet het nog steeds niet nu.
ik ben ook vergeten te vermelden dat de begintoon (een soort *DING* ) veel langzamer en lager klinkt dan gewoonlijk. Hij doet het nog steeds niet nu.
heet van binnen ook niet... het gebeurt ook gelijk bij aanzetten!thettes schreef op 11 augustus 2002 @ 18:20:
ik heb met scart, tulip en s vhs geprobeerd..
Bij scart en s-vhs wel iets ander beeld, maar beiden onleesbaar
[ Voor 0% gewijzigd door thettes op 11-08-2002 19:13 . Reden: ff scart en s verschil erbij gezet ]
Pagina: 1