ik vind de search ongelovelijk brak geworden zijn!
Je vind veeel minder dan vroeger of ligt het gewoon aan mijn instellingen. bij het in typen van fanbus vind ik niets het kan ook aan mij liggen maar ik denk dat het aan de search ligt. wat is jullie mening ????
mijn mening is dat je een newbie bent, en dat dit topic zwaar onnodig is.
SG»LA
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
SG --> LA (met het onvermijdelijke risico dat deze misschien dichtgaat aangezien ik niet weet of ie de afgelopen tijd vaker is gevraagd
)
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Staan zelfs al twee draadjes over in het MED-forum. Probleem is dus tamelijk bekend.LuNaTiC schreef op 11 augustus 2002 @ 17:59:
SG --> LA (met het onvermijdelijke risico dat deze misschien dichtgaat aangezien ik niet weet of ie de afgelopen tijd vaker is gevraagd)
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
Lock em dan maar, is al veel vaker gevraagd.LuNaTiC schreef op 11 augustus 2002 @ 17:59:
SG --> LA (met het onvermijdelijke risico dat deze misschien dichtgaat aangezien ik niet weet of ie de afgelopen tijd vaker is gevraagd)
oke dan vertrouw ik op jullie 
* LuNaTiC is net terug dus heeft nog laaaaaaaang niet alles gelezen
* LuNaTiC is net terug dus heeft nog laaaaaaaang niet alles gelezen
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
's vaker langsgeweest, zie de stickey known issues @ BUG
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.