Verwijderd
In /usr/doc en onderliggende dirs wemelt het van documentatie. Daar al eens gekeken ? Helaas ligt de slackware site al een paar dagen op zijn raid dus daar valt niks te vinden op het moment.
Verwijderd
heb je die online staan? ik heb er al een hoop, maar aanvullingen altijd welkomVerwijderd schreef op 11 augustus 2002 @ 17:57:
ik heb een hoop linux e-books.. zeg maar wat je wilt hebben
hij wil dus iets over Slackware + Apache specifiek.
Volgens mij kun je dan gewoon Slackware installeren, alleen de A + AP + N series installeren, bij A ongeveer alles selecteren, van AP alleen wat je nodig hebt (een editor, nog wat kleine dingetjes), en dan uit de N-serie alleen dat wat je nodig hebt (waaronder Apache en ws. SSH).
Als je zelf dingen (kernel, Apache) wilt compileren dan ook de D-serie installeren.
Gewoon een keertje uitproberen, moeilijk is het echt niet, en ook qua harddisk-ruimte ben je niet veel kwijt.
Edit: Bedoel je zoiets? Gewoon ff zoeken met google!
Volgens mij kun je dan gewoon Slackware installeren, alleen de A + AP + N series installeren, bij A ongeveer alles selecteren, van AP alleen wat je nodig hebt (een editor, nog wat kleine dingetjes), en dan uit de N-serie alleen dat wat je nodig hebt (waaronder Apache en ws. SSH).
Als je zelf dingen (kernel, Apache) wilt compileren dan ook de D-serie installeren.
Gewoon een keertje uitproberen, moeilijk is het echt niet, en ook qua harddisk-ruimte ben je niet veel kwijt.
Edit: Bedoel je zoiets? Gewoon ff zoeken met google!
Verwijderd
niet online maar stuur maar een mailtje dan geef ik een lijstVerwijderd schreef op 11 augustus 2002 @ 18:07:
[...]
heb je die online staan? ik heb er al een hoop, maar aanvullingen altijd welkom
ik kan ze zo online gooien..
johan@iziforum.com
Ik heb deze handleiding gebruikt onder slackware 8.0.
http://www.phpfreakz.nl/artikelen.php?aid=85
Ler er wel ff op dat je de nieuwste source te pakken hebt.
http://www.phpfreakz.nl/artikelen.php?aid=85
Ler er wel ff op dat je de nieuwste source te pakken hebt.
edit:
Ik weet trouwens niet precies wat je bedoelt? Hoe een webserver te installeren of hoe in te stellen?
Ik weet trouwens niet precies wat je bedoelt? Hoe een webserver te installeren of hoe in te stellen?
Pagina: 1