Toon posts:

Abit BE6-2, probleempje met .............

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben de bezitter van een bovenstaande kaart, maar nu zit ik met het volgende er zit Winbond Hardware Doctor versie 2.1 op.
?= Wat is systeem 1 en 2 (cpu is appart al gegeven.

en wat als sommige dingen teweinig stroom krijgen??

please even antwoorden ben leek dus heb alle hulp nodig om tweaker te worden zoals jullie

• Spamajor
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-12-2025
Als je er maar niet meer dan 10 a 5 % naast zit. Steld niets voor het is alleen wel leuk dat je de redenen ziet van een overklaarbare vastloper door een stroompiek die je voeding niet kon compenseren.

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
system 1 is de temp van BX chipset die zal wel 25-35 grade ofzo zijn.
system2 is het bijgeleverde sensortje, als je dat niet hebt aangeslote sstaat daar geen temperatuur.

enneh hij zegt wel vaker dat voltage veel te laag is ofzo (met men coppermine) moet je ff wat uitersten verzetten no big deal

• DaOverclocker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-09 21:30

DaOverclocker

Overclocker for life...

Ik heb dat board ook, Mijn -12 volt staat altijd op -13 ofzo Maar het maakt niet echt uit geloof ik..

Trouwens ik heb er niet zo'n sensortje bij gekregen, toch geeft ie temp van cpu aan,

maar ik wil er nog wel een eigenlijk >>> Hoe kom ik eraan??????????

systeem specs

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:24

Bergie

Lekker belangrijk...

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>maar ik wil er nog wel een eigenlijk >>> Hoe kom ik eraan??????????[/quote]Gewoon ff een meeltje naar abit sturen. Ik had hem binnen twee dagen gratiz en voor nix in huis liggen. Echt wel een goede service, ze vroegen alleen maar m'n adres, niks geen aankoopbewijzen oid.

Good luck

Yamaha MT-09