Toon posts:

Sidewinder dual strike, hoe in te stellen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een microsoft sidewinder dual strike.
maar op nieuwere games reageert hij slecht (bijv: bij Spiderman)
waar kan je Schemes or Profiles downloaden.
Of hoe moet je hem goed instellen zodat je met je sidewinder ook de persoon laat lopen.

Verwijderd

Topicstarter
zijn er nog gamer's met een microsoft sidewinder dual strike?
en die wel weten hoe je hem goed moet programmeren of waar je schemes or profiles kan vinden.
graag jullie hulp!!

• Tundreq
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-07 23:30
Ik heb er 1 en je moet gewoon met het gamen dat ding gebruiken net alsof ie je muis emuleert.
mensen zweren bij een muis maar wanneer je dat ding kent ben je sneller :)

Verwijderd

Topicstarter
gsjonnie schreef op 11 augustus 2002 @ 22:51:
Ik heb er 1 en je moet gewoon met het gamen dat ding gebruiken net alsof ie je muis emuleert.
mensen zweren bij een muis maar wanneer je dat ding kent ben je sneller :)
maar als ik Spiderman wil spelen, dan kan ik met de rechter hendel wel alle kanten opkijken, maar er is geen toets op de sidewinder die de persoon laat lopen.
Hoe doe ik dat dan, of hoe stel ik dat in.

• Tundreq
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-07 23:30
daar gebruik je de pov butten voor.
Je kijkt en draait met dat vreemde apparaat en met de pov butten ga je vooruit en achteruit en strafen doe je met de pov button links en rechts.

Verwijderd

Topicstarter
gsjonnie schreef op 12 augustus 2002 @ 19:54:
daar gebruik je de pov butten voor.
Je kijkt en draait met dat vreemde apparaat en met de pov butten ga je vooruit en achteruit en strafen doe je met de pov button links en rechts.
Nou dat is dus wat ik niet voor elkaar krijg. en bij handmatige instellingen geef ik deze button ook aan voor het lopen, maar hij doet of reageerd daar niet op.
moet ik nog iets speciaals aanvinken (er staan drie regels onder die ik aan kan vinken)?
Pagina: 1