Toon posts:

computer dood, oorzaak?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gisteren heeft hij 12 uur gedraaid. Nadat ik hem een uur geleden weer eens aanzette zat ik middenin een spelletje Quake en bam, stopt ermee en doet niks meer behalve wanneer ik de aanknop indruk loopt de fan even daarna niks meer.
Las in de topic van FutureVisions dat het de batterij kan zijn.
Misschien die van mijn ook? :'(

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:32

Maximus

PhD i.o.

ach dan is het een kwestie van batterijtje vervangen echter dit lijkt mij onmogelijk omdat als ik je Sig lees dat je systeem nog vrij nieuw is. En mijn pa's pc doet het al 5 jaar met dezelfde batterij

You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.

Verwijderd

welke rev bord heb je ??

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Gaan de fans dan zo heen en weer?

• DTorro
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-02 04:28
trekt je voeding het wel?

Verwijderd

Maar denk niet dat een batterij zoiets kan veroorzaken.Het is onwaarschijnlijk maar niet onmogelijk.

Het is een beetje een vaag probleem wat je aan heel veel componenten kunt verwijten, geheugen, brakke voeding, kapotte mobo, kapotte proc etc.

Als je er niet echt uitkomt dan zou ik als ik jou was eens proberen de computer te rebuilden .

Btw ik heb dit ook gehad dat heel ff de fan het deed etc en toen sprong tie weer uit geen beeld nada, ik had toen een kapotte mobo.Later bij een ander systeempje zelfde probs toen was het , het mobo en de proc dus.Ik zou iig die goed nalopen

Gewoon met mobo en proc beginnen en de rest van de troep eruit trekken, luister of tie piept of niet en zo ga je verder tot je het probleem hebt ondervonden

suc6 en laat weten hoe je vordert

Verwijderd

Topicstarter
7vrxp rev 1.0 volgens het boekje en een voeding van 300watt

Verwijderd

Topicstarter
En het lampje op het mobo tje brand ook

Verwijderd

ja. denk ook gewoon voeding
probeer eerst eens ff andere voeding
zelf heb ik ook wel eens zoiets, en het was bij mij pas kapot toen er damp uit m'n moderbord kwam

Verwijderd

probeer eens een 450 watt voeding of een gf2

Verwijderd

en rev 1.0 omruilen voor 2.0

1.0 heeft prob met gf4 kaarten die te veel voeding zuipen

Verwijderd

Topicstarter
Nog een lagere videokaart laatst zij er een dat mijn asus8170 al nniks was en dan moet ik nu een gf2 erin gaan zetten! Nooit niet

Verwijderd

om te testen of ie het dan wel doet

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 11 augustus 2002 @ 17:33:
en rev 1.0 omruilen voor 2.0

1.0 heeft prob met gf4 kaarten die te veel voeding zuipen
\

Kan dat dan gewwon bij de winkel waar ik hem heb gehaald?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 augustus 2002 @ 17:34:
[...]
\

yep die weten van het probleem (als het goed is) dan laat de groothandels hem ombouwen tot een rev 2.0

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 augustus 2002 @ 17:34:
[...]
\

garantie :/

Verwijderd

Check maar een deze topic

GigaByte 7VRXP KT333

Verwijderd

Topicstarter
Als ik men video omruil voor de gef2gts die ik heb liggen gebeurd er nog steeds niks zal dan wel de voeding zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Ga maandag , f?k alles dicht dan maar dins dag eens navragen hoe die garantie zit. ik laat het nog wel horen hoe het afloopt

• kimjansen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-08 00:47

kimjansen

Nu ff niks...

ewm je kan ook eens proberen je proc te verwijderen en een keer de spanning in te schakelen (gewoon met knopje aan de voorkant van de case) daarna stekkers eruit de proc erop nieuw in en dan weer booten.... wil wel eens helpen....

Speed kills, but beauty lives forever...

Pagina: 1