[Alg] Windows update hangt *

Pagina: 1
Acties:
  • 267 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Saisho
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-08 16:10
Iedere keer wanneer ik windows update probeer uit te voeren (windows XP) blijft hij hangen op 0% .

Heel frustrerend omdat ik net m'n PC geherinstalleerd heb, en dus een aantal updates nodig heb om m'n machine op en top te laten functioneren.

PC: AMD Athlon XP 1600, 512 MB, 40 GB HD Maxtor, Creative Gforce 4 Ti4400, Intel Nic.

De breedbandverbinding komt van telenet België.

Verwijderd

In C: staat (waarschijnlijk) een map met de naam Windows update files (oid) verwijder deze eens en probeer dan opnieuw te connecten met de site.

• catfish
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-08 14:20
map weggooien werkt dus niet, heb dit probleem ook in w2k, ook Telenet

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Laat je c schijf even scannen.

Btw, zo'n windows update files map heb ik niet in winXp.

• Matjas
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-08 17:04
zo een update hoort te hangen, net als windows altijd doet. of altijd de pc waar ik nu achter staat al 84 uur aan :P

• Dubbeldrank
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

Ik heb hetzelfde probleem, ik heb een MxStream verbinding en deel mijn internet via een router met WinRoute Pro 4.2.2.
Ik heb de IPfrag reg key gedraaid voor MxStream verbindingen en het mocht niet baten ook Hotmail doet het niet.
Ik heb de MTU ook al verlaagd naar 1472 en dit hielp ook niet.
Is er toevallig een portmapping nodig voor deze 2 services ?????

edit:

Zijn er hier mensen die MxStream gebruiken icm een FreeSCO router en hebben jullie die problemen ook ???

It takes one to know one...

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Titel aangepast :)

Heb je ook %systemroot%\WUTemp en %ProgramFiles%\WindowsUpdate ook gezien?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• ajouin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11-2025
hier met telenet toch geen problemen...

• Dubbeldrank
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

F_J_K schreef op 24 september 2002 @ 16:15:
Titel aangepast :)

Heb je ook %systemroot%\WUTemp en %ProgramFiles%\WindowsUpdate ook gezien?
Ik heb net gekeken en deze 2 mappen verwijderd, dit mocht helaas ook niet baten. ;(

Ajouin: leuk voor je maar wat schieten we hier mee op ?

• Dubbeldrank
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

Klein schopje ! :)

• Skeleton353
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2020

Skeleton353

Ik herken mezelf niet meer ...

Saisho schreef op 11 augustus 2002 @ 17:16:
Iedere keer wanneer ik windows update probeer uit te voeren (windows XP) blijft hij hangen op 0% .

Heel frustrerend omdat ik net m'n PC geherinstalleerd heb, en dus een aantal updates nodig heb om m'n machine op en top te laten functioneren.

PC: AMD Athlon XP 1600, 512 MB, 40 GB HD Maxtor, Creative Gforce 4 Ti4400, Intel Nic.

De breedbandverbinding komt van telenet België.
Illegale XP ? bij de SP2 wordt je automatisch tegengehouden om nog verdere updates te doen !
Bij de LEGALE versie valt dit niet voor.

Dit is enkele weken (maanden ?) geleden bekendgemaakt door M$ , om zo de illegale (coorporated) versies tegen te houden voor verdere updates ed....

Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)

• Arie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 01:29

Arie

One Man Army

Skeleton, je bedoelt Service Pack 1 waarschijnlijk.

The_Enforcer73, al je Temporary Internet Files gedelete evenals alle andere TEMP bestanden? Al in andere topics gelezen over deze problemen en die oplossingen geprobeerd? Ik meen dat er ook nog iets is met een DLL unregistreren en ik dacht dat te hebben gelezen op windowsxp.nu of zoiets. In ieder geval was het zelfs een link uit de FAQ.

Not trying to pretend the enemy that I am.

• Dubbeldrank
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

Het probleem is voorbij, ik heb de MTU van alle netwerk kaarten in het netwerk incl. de kaart voor ADSL omlaag gegooid naar 1400.
Alles doet het nu weer ik kan weer updaten en hotmail functioneert ook weer.

iig bedankt voor de tips :)

• Bull
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-08 18:24
Ik heb chello en bij vind Windows Update geen updates meer. Ik heb een versie van Windows XP op school gekocht, er staat op versie 2002. Verder is het vreemde dat ik twee tabs met Automatisch Updaten heb in de System map. Wat zou het probleem kunnen zijn :?

https://tweakers.net/gallery/18583/inventaris/

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06:02
Draai je toevallig Norton personal firewall of Internet Security? Zet die dan even uit bij het installeren, dan werkt het weer.
Pagina: 1