Geen monitor aangesloten -> Comp boot niet?

Pagina: 1
Acties:

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Topicstarter
Dit vreemde probleem heb ik op m'n 2e bak, met een Elsa GF2MX als videoplankje. Als de videokabel niet ingestoken zit, start ie niet door, maar blijft hangen op het punt waarbij de videobios door de normale bios vervangen wordt op het scherm. Is dit normaal? (Lijkt me niet).

Zolang ik geen 2e monitor heb (recent is er eentje overleden :'( ) wilde ik bak 2 met VNC besturen... Dus niet echt mogelijk...

Forget your fears...
...and want to know more...

• GreenPictures
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-12-2021

GreenPictures

Feestgraaf

Ik heb hier een Abit BE6-II met een Matrox G200 AGP zonder monitor draaien, werkt perfect :)

Het zou kunnen zijn dat je videokaart een monitor mioet hebben om te booten.. staat alles in je BIOS wel ok?

Canon EOS 50D & 5D mk2 - Flitslichtjes, Buisjes met glas en een Onderwaterhuis

• kimjansen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:47

kimjansen

Nu ff niks...

misschien in de bios even instellen iets in de orde van "Halt on none" of zoiets... anders proberen om met een toetsenbord ip F1 oid te drukken als hij dan doorgaat zit het waarschijnlijk in een "Halt on all, except keyboard" oid optie... ik heb zelf hier 2 PC's remote draaien, 1 via HTTP de ander via VNC en het werkt goed. ik heb ook nog een ouder bakkie en die wil _perse_ een keyboard aangesloten hebben :( voor hij boot ...

[ Voor 0% gewijzigd door kimjansen op 11-08-2002 19:24 . Reden: removed - from smiley ]

Speed kills, but beauty lives forever...