Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Geef mij maar Codename Eagle
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
Ik heb vroeger Red Baron helemaal stuk gespeeld. En ik heb erg veel zin om weer in een gammel bakje de lucht in te gaan
Zeker gammele bakkies die er zo nice uitzien
Hier staat nog een interview van die lui.
En nog maar wat screenshots dan
Je kunt op de plaatjes klikken en de kwaliteit van de jpg's is een beetje laag.

Lekker nuttige reply
Dit spel komt zeker ook in mijn queue-list te staan
Ik kan er verder weinig over vinden
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verwijderd
Volgens mij ook, je kon toen een gigantisch aantal vliegtuigen kiezen. Maar dit spel dit er erg mooi uit, er zijn toch nog veels te weinig wo1 spellen uit, vroeger ook veel red baron en aces of the sky gespeeld met als topper Max Immelman tijdens een missie naar benee geschoten.tazzman schreef op 13 augustus 2002 @ 19:27:
Birds of Prey was toch een hele oude flightsim uit het DOS tijdperk?
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
GRBLM@#$#@@#@!!!!
Verwijderd
De eerste indruk is al goed. Nou maar voor deze ontwikkelaar hopen dat er geen mod komt op IL2. Er zijn nl. al stemmen in het forum te horen dat men WWI vliegtuigen ontwikkelen wil voor een WWI patch.
Hopelijk moet je niet 2 Toetsenborden hebben om 'm een beetje 'degelijk' te besturen
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Daar heb je een joystick voor?Shock3r schreef op 14 augustus 2002 @ 00:51:
Hopelijk moet je niet 2 Toetsenborden hebben om 'm een beetje 'degelijk' te besturen![]()
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verwijderd
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Verwijderd
...eindelijk WEER een...Verwijderd schreef op 15 augustus 2002 @ 23:20:
Koel, eindelijk een WW1 game!
Die "glider" van Lilienthal lijkt me ook fun om mee van een berg met bomen af te gaan. Slalom.
Ik heb red baron 3D alleen die draait onder glide