You can't free a fish from water.
multisync is gebanned dat was hard nodig :D
de andere twee zijn volgens mij de voedings kabels.Notehouteladekast schreef op 11 augustus 2002 @ 17:11:
en de andere 2?
die wissel ik alleen als 1 van de twee computers echt uit staat.
de eerste twee zijn data en het interreseert het toetsenbord niet zoveel van wie hij zijn stroom krijgt.
Life is like a box of chocolates you never know what ya gonna get
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Canon cameras en lenzen. Elinchrom flitsers, Lowepro en Pelican tassen/koffers. Polestar 2
uuuh ja eigenlijk wel maar deze schakelaartjes zijn lekker klein (je hebt niet zoveel ruimte in een toetsenboard).vandijk schreef op 11 augustus 2002 @ 17:18:
klopt het dat die schakelaars maar 1 kanaal schakelen?... had je dan niet beter een schakelaar kunnen nemen die 2 of meer kanalen tegeijk schakeld..
en ik vind deze schakelaartjes erg leuk om te zien.
Canon cameras en lenzen. Elinchrom flitsers, Lowepro en Pelican tassen/koffers. Polestar 2
uuuh ja.JorisSt schreef op 11 augustus 2002 @ 17:23:
hmm, kun je die schakelaar gebruiken terwijl ze beide aanstaan? ik bedoel dat is niet de bedoeling van ps/2, hotswappen.
ik gebruik alleen de eerste twee om te wisselen tussen de pc's en dat gaat probleemloos.
Gewone switchboxes pakken het switchen iets anders aan dan jou keyboardswitch.
desalniet- temin een leuk idee
Verwijderd
die derde en vierde zitten erop voor het gaval ik maar 1 pc wil gebruiken.Verwijderd schreef op 11 augustus 2002 @ 17:47:
ehm misschien een domme vraag, maar ik snap niet wrom die 3de en 4de er op zitten... die schakeld de voedings kabels... waar is dat voor nodig... ikke niet begrijp
dan kan hij toch nog zijn voeding ergens vandaan halen.
en ik was er een beetje huiverig voor om die gewoon te verbinden.
bleek bij nader inzien wel mogelijk maar ja nu zitten ze er al op.
digit7722 schreef op 11 augustus 2002 @ 17:21:
[...]
uuuh ja eigenlijk wel maar deze schakelaartjes zijn lekker klein (je hebt niet zoveel ruimte in een toetsenboard).
en ik vind deze schakelaartjes erg leuk om te zien.
Sterker nog * Sine heeft ze in z'n onderdelen bakje liggen

HAHAHA heb ik straks 4 gaatjes in mijn vuist zittenVerwijderd schreef op 11 augustus 2002 @ 20:17:
daar moet je mee uitkijken als je op je ramplank slaat met een potje cs enz.
ik zal goed oppassen
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
PICS
we are interested !
Proud member of Tacopsclan [CLS]
Ja, had je geen tiptoetsen kunnen gebruiken? Of stemcommando's?Prammenhanger schreef op 11 augustus 2002 @ 22:22:
Had je geen kleinere kunnen gebruikenof kleine knopjes aan de achterkant zodat je ze niet ziet?
Expanding the inexpandable
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
ik heb van een soortgelijk keyboard de ps2 kabel afgeknipt.Interstice schreef op 11 augustus 2002 @ 22:47:
ik wil de rest graag ook even zien. Ik vind het een leuk idee maar je hebt nu 2 ps2 kabels naar je tb lopen ? van iedere pc 1 ? en dat word daar dan geschakeld ?
PICS
we are interested !
nu komen er achter uit het gemodde keyboard netjes twee ps2 kabels.
ik zal vanavond nog eens wat pics posten.
en bedankt voor de leuke reacties
dan zit ik even op de andere computer.$eik0 schreef op 12 augustus 2002 @ 12:54:
rete handig lijkt mijmaar als juh perongeluk een schakeling omzet ??? wa gebeurt er dan ???
en dan schekel ik gewoon terug.
nix aan de hand dus.