Als ik mijn computer opstart dan moet ik steeds een netwerkwachtwoord opgeven. Ik heb geen wachtwoord opgegeven. En voor mij hoeft er ook geen wachtwoord op. Weet iemand hoe je dit uit kunt schakelen?
Microsoft PowertoysVerwijderd schreef op 11 augustus 2002 @ 17:06:
Als ik mijn computer opstart dan moet ik steeds een netwerkwachtwoord opgeven. Ik heb geen wachtwoord opgegeven. En voor mij hoeft er ook geen wachtwoord op. Weet iemand hoe je dit uit kunt schakelen?
Zoek hier eens
Dat zeg ik, Gamma
edit:
Uitleg:
TweakUI is een onderdeel van de Powertoys-set van Microsoft
Uitleg:
TweakUI is een onderdeel van de Powertoys-set van Microsoft
[ Voor 0% gewijzigd door HunterPro op 11-08-2002 17:10 . Reden: uitleg toegevoegd ]
Ik heb het omgeschakeld en nu krijg ik dit:
Er is geen domeinserver die uw wachtwoord kan valideren. U hebt mogelijk geen toegang tot enkele netwerkbronnen.
Maaar ik heb wel toegang tot alle netwerkbronnen.
Er is geen domeinserver die uw wachtwoord kan valideren. U hebt mogelijk geen toegang tot enkele netwerkbronnen.
Verwijderd
Je hebt ingesteld dat je een domein hebt, dit moet je afvinden in de Microsoft Client.Verwijderd schreef op 11 augustus 2002 @ 17:20:
Ik heb het omgeschakeld en nu krijg ik dit:
Thnx, dat was de oplossing.Verwijderd schreef op 11 augustus 2002 @ 17:43:
[...]
Je hebt ingesteld dat je een domein hebt, dit moet je afvinden in de Microsoft Client.
Verwijderd
Ligt aan je client voor microsoft netwerken, of die moet je verwijderen, of je moet je netlogon anders instellen.
Pagina: 1