Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
heb zelf zo'n 19" iiyama 450. Heb inderdaad wel 2 smalle ZWARTE balken..maar geen grijze balken... om even in jou uitleg te vertalen
Zwart balkje
BEELD
Zwart balkje
)
oftewel...zal wel iemand aan de monitor bij mycom hebben zitten klooien
Zwart balkje
BEELD
Zwart balkje
oftewel...zal wel iemand aan de monitor bij mycom hebben zitten klooien
"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 17 oktober 2000 22:55 schreef amsterdammertje het volgende:
heb zelf zo'n 19" iiyama 450. Heb inderdaad wel 2 smalle ZWARTE balken..maar geen grijze balken... om even in jou uitleg te vertalen
Zwart balkje
BEELD
Zwart balkje
)
oftewel...zal wel iemand aan de monitor bij mycom hebben zitten klooien[/quote]volgens mij ligt het aan het feit dat het beeld bij een 19 en 21 inch zo wordt opgerekt dat die balken daardoor vershijnen, lijkt me niet prettig kijken, viel me op in de winkel, die verkoper wist ook niet hoe het kwam.
Zwart balkje
BEELD
Zwart balkje
oftewel...zal wel iemand aan de monitor bij mycom hebben zitten klooien[/quote]volgens mij ligt het aan het feit dat het beeld bij een 19 en 21 inch zo wordt opgerekt dat die balken daardoor vershijnen, lijkt me niet prettig kijken, viel me op in de winkel, die verkoper wist ook niet hoe het kwam.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Ja das een kwestie van instellen op de monitor.
Sommige DVD's hebben standaard al een zwarte balk onder en boven het echte beeld zegmaar, maar ze zijn nog steeds niet 4:3, dus er moet op een monitor nog meer balk bij, alleen die 2 balken zijn niet exact dezelfde kleur. Dus als je dan de contrast/helderheidinstellingen op een monitor verkeerd instelt lijken de binnenste balken grijzig.
En iemand anders kan dit vast wel beter uitleggen
Sommige DVD's hebben standaard al een zwarte balk onder en boven het echte beeld zegmaar, maar ze zijn nog steeds niet 4:3, dus er moet op een monitor nog meer balk bij, alleen die 2 balken zijn niet exact dezelfde kleur. Dus als je dan de contrast/helderheidinstellingen op een monitor verkeerd instelt lijken de binnenste balken grijzig.
En iemand anders kan dit vast wel beter uitleggen
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 17 oktober 2000 23:14 schreef Coppertop het volgende:
En iemand anders kan dit vast wel beter uitleggen :)[/quote]\Nee hoor, dit is begrijplijk.
Maar die verkoper die ging ook aan die instelling kloten(donkerder maken), en toen vielen die balken iets weg, maar het beel zelf werd weer te donker
En iemand anders kan dit vast wel beter uitleggen :)[/quote]\Nee hoor, dit is begrijplijk.
Maar die verkoper die ging ook aan die instelling kloten(donkerder maken), en toen vielen die balken iets weg, maar het beel zelf werd weer te donker
Russian Blue Neji
Kate Bush