a) boekje
b) internet, fabrikantsite
c) zoek naar een WOL dingetje op je mobo
d0h?
b) internet, fabrikantsite
c) zoek naar een WOL dingetje op je mobo
d0h?
Kijken op de site van je fabrikant?
Proberen?
In je bios kijken of je der iets in die aard ziet staan?
Proberen?
In je bios kijken of je der iets in die aard ziet staan?
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
welk mobo heb je, zoek op Google (oh jah, zelf nadenken helpt ook
)
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Verwijderd
Kijk gewoon in BIOS als de functie er niet bij staat dan zal het er ook wel niet op zitten.
... dus je hebt niet alles gelezen? En je vraagt je af of wij dat even kunnen oplepelen voor je? Ik vind dit een vrij asociale wijze van een topic openen. Overigens zou een typenummer en merk van het mobo google-werk nogal wat makkelijker maken (weet je hoe VEEL hits er komen als je zoekt op 'mobo'?Verwijderd schreef op 11 augustus 2002 @ 16:56:
ja inderdaad dat heb ik allemaal gedaan maar this zo vol in dat ding
ok ok sorry maar ja inderdaad een beetje asociaal mijn excuses daar voor. Ik denk van ik kan wel week een uur gaan zitten kloten en zoeken maar als jullie het al een keer bij de hand hebben gehad en mijn dat kunnen vertellen scheelt mij weer een hoop werk, tnx anyhow.
het is niet dat ik je niet wil helpen, maar zorg iig dat je ff het type van dat mobo opzoekt, dat scheelt een hoop tijdVerwijderd schreef op 11 augustus 2002 @ 17:07:
ok ok sorry maar ja inderdaad een beetje asociaal mijn excuses daar voor. Ik denk van ik kan wel week een uur gaan zitten kloten en zoeken maar als jullie het al een keer bij de hand hebben gehad en mijn dat kunnen vertellen scheelt mij weer een hoop werk, tnx anyhow.
edit:
of scan ff de voorkant van je mobo-boekje in
[edit2]
En volgende keer een *iets* genuanceerdere, handigere topictitel kiezen, en hardwaretopics zoals deze in HA zetten
of scan ff de voorkant van je mobo-boekje in
[edit2]
En volgende keer een *iets* genuanceerdere, handigere topictitel kiezen, en hardwaretopics zoals deze in HA zetten
[/edit]
[ Voor 0% gewijzigd door HunterPro op 11-08-2002 17:12 . Reden: addition ]
dat is nou juist het rare: Ik heb geen boekje, en kan het nergens vinden op mijn pc, nog niet in bios geweest, heb wel een prog van een vriend nu ff downloaden welke het is.
Schroef je kast open, en kijk naar het typenummer op je moboVerwijderd schreef op 11 augustus 2002 @ 17:12:
dat is nou juist het rare: Ik heb geen boekje, en kan het nergens vinden op mijn pc, nog niet in bios geweest, heb wel een prog van een vriend nu ff downloaden welke het is.
http://www.google.com
"MS-6119 WOL"
http://www.hwupgrade.com/...on_november98/index5.html
Volgens deze tabel wel.
Maar de site van msi liep bij mij ff voor geen meter, daar moet het ook op staan.
"MS-6119 WOL"
http://www.hwupgrade.com/...on_november98/index5.html
Volgens deze tabel wel.
Maar de site van msi liep bij mij ff voor geen meter, daar moet het ook op staan.
Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars
Hier kun je handleidingen downloaden voor de verschillende uitvoeringen van de MS-6119, mocht je er behoefte aan hebben. Welke versie je precies hebt staat wel op je moederbord. De output van het progje wat je postte weet het blijkbaar niet precies. (1.x)
[edit]
Hmm schoot me te binnen, ik had nog wel een voorbeeldplaatje van waar 't type- en versienummer staat enzo! Bij mij staat het versienummer met een klein stickertje in de hoek geplakt en het typenummer, zoals bij de meeste moederborden, ergens in 't midden met koeieletters. Vaak staat het trouwens ook tussen de PCI-sloten gedrukt. Het versienummer staat ook vaak achter het typenummer als 'REV xxx'.
[edit]
Hmm schoot me te binnen, ik had nog wel een voorbeeldplaatje van waar 't type- en versienummer staat enzo! Bij mij staat het versienummer met een klein stickertje in de hoek geplakt en het typenummer, zoals bij de meeste moederborden, ergens in 't midden met koeieletters. Vaak staat het trouwens ook tussen de PCI-sloten gedrukt. Het versienummer staat ook vaak achter het typenummer als 'REV xxx'.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()