Tja, Ik ben niet de enigste

Pagina: 1
Acties:

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-02 08:39

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/56847

Maar doen hoef zoiets niet dicht te gooien..

Dus hierbij een aflevering van lief en leed

"Ik heb super snel internet maar mijn verslaving is traag"

:o en nu ga ik slapen en morgen kijken hoe snel deze op slot zat..

Dit is geen flame.. Maar een methode om niet alles 8er slot&grendel te krijgen. Zo, Ik heb gesproken...

Ik ga voortaan wel om 2:00 het nieuws lezen.. Is ook goed voor mijn tweakotine.. Kan ik overdag mijn 3,8 MEGAbit verbinding wel gebruiken voor andere dingen..

AKA Rinkel weblog

Verwijderd

ikke niet snappen..ikke misschien nederlands cursus nodig..ikke dan hopen hebben een leuke juf >:)

btw..is die andere gast nou gebanned?

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
nee

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Tja... Ik moet zeggen dat ik er niks van gemerkt heb, maar ik heb vandaag dan ook weinig op GoT gezeten.
Ik ben geen serveradmin, ik heb geen idee wat onze dames voor hun kiezen krijgen, maar ik begreep wel dat een fikse upgrade onderweg is.

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-02 08:39

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 17 oktober 2000 23:04 schreef Kaj. het volgende:
Tja... Ik moet zeggen dat ik er niks van gemerkt heb, maar ik heb vandaag dan ook weinig op GoT gezeten.
Ik ben geen serveradmin, ik heb geen idee wat onze dames voor hun kiezen krijgen, maar ik begreep wel dat een fikse upgrade onderweg is.[/quote]Yes, we worden krachtiger dan het anandtech-serverpark, ..... Ja toch kaj¿

AKA Rinkel weblog

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:54

duderuud

Sliden is koel

ff zeiken hoor, het is enige

zie topic...

Motor-Forum.nl

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-01 10:57
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Maar doen hoef zoiets niet dicht te gooien.. [/quote]Wat is dat voor kromme zin?

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-02 13:56
* witchdoc vond het inderdaad ook een HEEL grappig postje.. maar er had misschien wel een smiley een een "we luv ya rick" of dergelijks bij gemogen :)
Pagina: 1