[Linux+Windows] FAT16 of 32?

Pagina: 1
Acties:

• lvh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11-2022
Ik had op een andere PC een dualboot met een partitie Linux, Windows, en een Shared data partitie. Die was FAT16. Ik wou nu weer beginnen, maar, mag FAT32 ook? Ik gebruik RH7.3 en Win98SE :)

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
De kernel die in RedHat 7.3 zit kan prima overweg met FAT32 partities hoor... dit valt ook gewoon onder hetzelfde type geloof ik... 'vfat'.

Verwijderd

R4C00N_SL4Y3R schreef op 11 augustus 2002 @ 16:27:Ik wou nu weer beginnen, maar, mag FAT32 ook? Ik gebruik RH7.3 en Win98SE :)
Dat mag! :D

Verwijderd

Nou......... Vooruit dan maar, omdat je het zo lief vraagt :+

• lvh
  • Laatst online: 02-11-2022
Thx... Ik zou niet graag tot de conclusie komen dat mn data op een drive staat waar mn Linux niet kan mee werken. Voor iemand zegt "'t Is toch gewoon FAT :?", maak een FAT32 partitie en zet Windows3.11 of Win95 erop ;)

Bedankt allemaal, nu kan ik verder gaan :)

Verwijderd

hoe zit het met ntfs.. kan linux daar wel mee overweg... krijg het idee dat hij daar niet met wil werken... iemand een idee..?

• moto-moi
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Verwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 21:59:
hoe zit het met ntfs.. kan linux daar wel mee overweg... krijg het idee dat hij daar niet met wil werken... iemand een idee..?
Redhat 8 heeft standaard een kernel die ntfs niet ondersteund, iets wat ook in het 'grote rh 8.0' topic staat trouwens ;)

Je zult dus zelf een kernel moeten compileren, die ntfs ondersteund..

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Verwijderd

moto-moi schreef op 11 oktober 2002 @ 22:01:
[...]

Redhat 8 heeft standaard een kernel die ntfs niet ondersteund, iets wat ook in het 'grote rh 8.0' topic staat trouwens ;)

oke thxs

• Expander
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
moto-moi schreef op 11 oktober 2002 @ 22:01:
[...]

Aanvulling hierop is dat er NIET te schrijven is op je NTFS partitie vanuit linux. Write-support is nog experimenteel en verragt je bestandssysteem schijnt.

Expanding the inexpandable

Verwijderd

dus met andere woorden ik moet gewoon fat 32 op mijn w2k draaien en dan geeft het geen problemen..?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 22:12:
dus met andere woorden ik moet gewoon fat 32 op mijn w2k draaien en dan geeft het geen problemen..?
Exact!
Pagina: 1