Ja, stom, stom, stom, had ik natuurlijk ook moeten doen. Ik heb wel een hoop foto's gemaakt daar, maar geen panoramafoto's...miel schreef op 13 augustus 2002 @ 16:20:
Grappig die fotos van Ground Zero....ik heb ongeveer dezelfde gemaakt! Heb ook nog een hele gave vanaf Empire State....ik zal hem spoedig eens uploaden...
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Verwijderd
Verwijderd

Die is pas mooi scherp! Mooie foto!DynaMikeY schreef op 21 oktober 2002 @ 17:43:
[afbeelding]
Foto van Budapest, afgelopen zomer gemaakt met Canon Digital Ixus V, aan elkaar geplakt met Paintshop Pro 7, afgewerkt met Photoshop 7.
Edit: eindelijk snap ik dat doorklikken met UBB
Is dat zuid-Duitsland met de Alpen op de achtergrond?Verwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 21:47:
Ik heb afgelopen weekend een mooie foto kunnen maken uit het slaapkamerraam van mijn vriendin......het weer werkte eens een keer mee, wilde deze foto al heel lang maken.
[afbeelding]
Beide zeer mooie panorama's. Hebben jullie daar hi-res versie van?

Kasteeltje en vijvers hier in de buurt
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Verwijderd
De alpen, dat klopt, maar nee, geen zuid duitsland. Het is Zwitserland. Om precies te zijn in het kanton Solothurn. De Bergen die je op de achtergrond ziet zijn het jungfraujoch gebied en staan op 90km hemelsbreed van het punt waar de foto genomen is ( opgemeten met www.map24.nl ). De bergen zijn tegen de 3700 meter hoog. De foto's (meerdere foto's met photostich van canon aan elkaar geplakt) zijn genomen met een canon Powershot A40.jfeelders schreef op 21 oktober 2002 @ 23:30:
[...]
Die is pas mooi scherp! Mooie foto!
[...]
Is dat zuid-Duitsland met de Alpen op de achtergrond?
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Stunt show in de Walt Disney Studios afgelopen vrijdag, 3 foto's, alles automatisch laten doen door Panorama Factory

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Verwijderd
Een prachtige foto! Hoeveel foto's zijn dat bij elkaar ?Verwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 21:47:
Ik heb afgelopen weekend een mooie foto kunnen maken uit het slaapkamerraam van mijn vriendin......het weer werkte eens een keer mee, wilde deze foto al heel lang maken.
[afbeelding]
Bluhhhh
Verwijderd
zijn in totaal 7 foto's. baal er van dat ik ze op 640*480 gemaakt heb (kwam ik thuis pas achter) want ik wilde ze op 1600*1200 maken. Maar tja, over 2 weken zit ik er weer en hopelijk is het weer dan weer zo goed, dan maak ik hem overnieuw.Verwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 22:35:
[...]
Een prachtige foto! Hoeveel foto's zijn dat bij elkaar ?
Bluhhhh
Klik er eens op...Booster schreef op 21 oktober 2002 @ 23:41:
[...]
[...]
Beide zeer mooie panorama's. Hebben jullie daar hi-res versie van?
Groter dan dat heb ik 'm niet.
Verwijderd
Jammer dat je hem niet groter hebt dan dat (had al gezien dat er een grotere versie onder zat, maar net niet lekker voor op dual-monitor ofzo)
Vind em wel echt mega gaaf gedaan, hulde
Zie http://www.parse.nl/%7Emichiel/pano/poging%202-small.jpg (~460kb)
Ik ben zelf nog niet aan mooie nieuwe foto's toegekomen...
[ Voor 32% gewijzigd door jfeelders op 15-02-2003 18:14 ]
Dan is het natuurlijk wel zo handig om zelf wat te laten zien he....jfeelders schreef op 15 February 2003 @ 17:39:
Ik gooi deze topic weer even omhoog. Iemand onlangs nog leuke panoramafoto's gemaakt?
anyway, deze heb ik online staan:

Deze is vanaf Schokland genomen, een voormalig eiland in de Zuiderzee/ IJsselmeer.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Vind deze mooi gelukt, alles sluit mooi aan enzo
Ik zal ook eens het statief van mijn vader ontvoeren
He, dat is in haarlem.
Anyway, ik heb mooie panorama's geschoten in japan:

De onderste was mijn eerste poging, zonder ook maar de handleiding gelezen te hebben, dus hij is wat minder, de bovenste van die tempel was de 3e die ik probeerde en toen had ik het al een beetje onder de knie, zoals je ziet is die mooi gelukt.
http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.
De plek waar ik kook.

verder wel mooie btw, sluit goed aan
edit - ik had het over die keuken
[ Voor 18% gewijzigd door Vrieskist op 16-02-2003 00:12 ]
Verwijderd
Woow, it's a beautyVerwijderd schreef op 15 februari 2003 @ 20:47:
[afbeelding]
ehm ja.. bestaat uit een foto of 8.. wel redelijk geluktlijkt net of je de bolling van de aarde kan zien, maar dat zal wel komen omdatie uit de losse hand is genomen...
Verwijderd
Met wat voor camera is deze foto gemaakt? Damn, wat een mooie en scherpe foto met heldere kleuren zeg!Verwijderd schreef op 15 February 2003 @ 20:47:
[afbeelding]
ehm ja.. bestaat uit een foto of 8.. wel redelijk geluktlijkt net of je de bolling van de aarde kan zien, maar dat zal wel komen omdatie uit de losse hand is genomen...
Verwijderd
nouwja... het was een zonnige dag, dan krijg je meestal wel scherpe foto's mede omdat alles geloof ik op 1/1000s sluitertijd is genomen omdat ik vrijwel tegen de zon in moest fotograferen...
Deze is gemaakt met PhotoStitch (en een Powershot A40), op een regenachtige zondagmiddag
Verwijderd
moet je zeker een keer over doen met mooi weer op een mooie locatie
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2003 13:52 ]
Helemaal gelijk, ga de keuken nog eens overdoen met andere lens. DIt moet beter kunnen, zeg ik achteraf.Vrieskist schreef op 15 februari 2003 @ 20:48:
ligt het aan mij of issie een beetje scheef?
verder wel mooie btw, sluit goed aanen ook scherpe foto's
edit - ik had het over die keuken
Verwijderd
Erg cool zeg, heel apart (vooral omdat je vriendin/zusje/whatever) er meerdere keren op staat... heel leukGir schreef op 16 februari 2003 @ 13:06:
[afbeelding]
Deze is gemaakt met PhotoStitch (en een Powershot A40), op een regenachtige zondagmiddag. Hij is 360 rond, alleen jammer dat de foto achter de stoep niet helemaal klopt, moet ik nog maar een keertje over maken.
File is 13 mb, 24 foto's van 1280x960
Verwijderd
Een panoramafoto is een foto van de omgeving van de fotonemer in 360 graden rond hem heen. En niet een groothoekfoto van de binnenkant van een camper o.i.d.
jaap (AT) vrijdaginarnhem.nl en ik stitch 'm ffchem schreef op 16 February 2003 @ 17:41:
Ik heb net ff een pano geschoten vanaf m'n dak in Den Haag maar heb geen stitching software bij de hand. Wie wil?
File is 13 mb, 24 foto's van 1280x960
AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)
ThnxVerwijderd schreef op 16 February 2003 @ 16:23:
[...]
Erg cool zeg, heel apart (vooral omdat je vriendin/zusje/whatever) er meerdere keren op staat... heel leuk![]()

Ps. Chem ik wil je foto ook wel renderen eventueel (ik heb hier photostitch, en panorama factory [die trouwens als shareware te downloaden is, zie 1st post hier])
[ Voor 17% gewijzigd door Gir op 16-02-2003 19:31 ]
Die is dus echt helemaal top! Te gek idee en goed uitgewerkt. Klasse!Gir schreef op 16 februari 2003 @ 13:06:
[afbeelding]
Deze is gemaakt met PhotoStitch (en een Powershot A40), op een regenachtige zondagmiddag. Hij is 360 rond, alleen jammer dat de foto achter de stoep niet helemaal klopt, moet ik nog maar een keertje over maken.
Verwijderd
Damn Erry... daar begint mijn kokshart toch wel snel van te kloppen... WOW wat een coole keuken!
//Hmm ik heb een foutje gemaakt zo te zien, ik zal 'm even opknappen, goed dit krijg ik nog niet helemaal goed, dit is wat ik er tot nu toe van kon maken (Ik heb er 2 foto's voor moeten schrappen
[img]url=http://home.quicknet.nl/qn/prive/lm.janssen/pano/chem21small.jpg[/img]
Oh ja je horizon zat niet helemaal recht
[img]url=http://home.quicknet.nl/qn/prive/lm.janssen/pano/horizon.jpg[/img]
[ Voor 70% gewijzigd door Gir op 16-02-2003 22:57 ]
Dank U!Verwijderd schreef op 16 February 2003 @ 20:30:
[...]
Damn Erry... daar begint mijn kokshart toch wel snel van te kloppen... WOW wat een coole keuken!
[niet opschepmodus]
design van ene pininfarina, wel eens van gehoord?
[/niet opschepmodus]
Het is een plaatje van grofweg 180 graden en bestaat uit 6 plaatjes. Het laat de tuin en boerderij van mijn oom zien.

Plaatje is clickable (1,57MB)
Weet iemand een dumpsite waar ik zulke grote foto's kwijt kan, in plaats van mijn eigen webspace op te gebruiken?
[ Voor 8% gewijzigd door Jaap-Jan op 17-02-2003 01:38 . Reden: wat info toegevoegd ]
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Verwijderd
Lol Check je foto eens in het midden, bij die gespleten boom.... beetje misvormdJapie_17 schreef op 17 February 2003 @ 01:32:
De foto's zijn al een jaartje geleden gemaakt uit de losse pols met een Fuji FinePix 2800z, door mijn vader. Ze zijn nu pas met Panorama Factory aan elkaar gesmeed. De contrastverschillen zijn ietwat te groot naar mijn smaak, maar het moet maar.
Het is een plaatje van grofweg 180 graden en bestaat uit 6 plaatjes. Het laat de tuin en boerderij van mijn oom zien.
[afbeelding]
Plaatje is clickable (1,57MB)
Weet iemand een dumpsite waar ik zulke grote foto's kwijt kan, in plaats van mijn eigen webspace op te gebruiken?
foto's zijn gecompriemeerd ivm de size
http://members.chello.nl/.../Onderweg_naar_Kruger.jpg
http://members.chello.nl/...hting_Robben_Capetown.jpg
http://members.chello.nl/...rs/Tafelberg_by_Night.jpg
http://members.chello.nl/...kers/Vesting_Kaapstad.jpg
http://members.chello.nl/~j.vanekert/Tweakers/Capepoint.jpg
Ja. En als ik die twee foto's los bekijk, dan zie ik dat het raam wat er achter zit versprongen is. Dat was onvermijdelijk.Verwijderd schreef op 17 February 2003 @ 01:43:
[...]
Lol Check je foto eens in het midden, bij die gespleten boom.... beetje misvormd
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Verwijderd
Doe 't dan alsnogmiel schreef op 17 February 2003 @ 23:28:
het was in tignes en inderdaad je hebt gelijk..... had hem beter kunnen resizen.... was alleen vandaag veeeeels te druk....excuses

image -> resize -> image size
Nog een tip.. kijk eens naar die vage plank rechtsonder... daar klopt iets niet.miel schreef op 17 februari 2003 @ 23:28:
het was in tignes en inderdaad je hebt gelijk..... had hem beter kunnen resizen.... was alleen vandaag veeeeels te druk....excuses
Verwijderd
Leuke foto's, vooral omdat ik op dezelfde plekken plaatjes heb staan schieten afgelopen kerstSogree schreef op 17 februari 2003 @ 02:09:
Met een A200 zonder statief das te zien
foto's zijn gecompriemeerd ivm de size
http://members.chello.nl/.../Onderweg_naar_Kruger.jpg
http://members.chello.nl/...hting_Robben_Capetown.jpg
http://members.chello.nl/...rs/Tafelberg_by_Night.jpg
http://members.chello.nl/...kers/Vesting_Kaapstad.jpg
http://members.chello.nl/~j.vanekert/Tweakers/Capepoint.jpg
Hier een panorama vanuit het strand voor ons hotel

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2003 18:32 ]
Die pano op het dak gemaakt door Gir is wel mooi vind ik
Een beetje à la HP reclame (Remember it exactly ... ) dan gaat ik ook dat programmatje gebruiken
Nee, is op de route binnendoor van Johannesburg naar Kruger. Ongeveer 1,5 uur voor kruger, 0,5 uur voor God's Window (bewolktVerwijderd schreef op 19 februari 2003 @ 18:09:
Onderweg naar het Kruger Park, is die foto geschoten in pretoria? Bij de Thee plantages?
Ons Hotel is een van die lampjes onder Signal hill, in de buurt van Waterfront
Verwijderd
ik ken die plek nog van de voorlichtingsdagen
en mooie panorama
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2003 10:09 ]
Jammer van die leuning rechtsonderaan

haha, het is hier gezellig op de 'camping'Verwijderd schreef op 20 februari 2003 @ 10:07:
whoe io student?
ik ken die plek nog van de voorlichtingsdagenheb toch maar voor enschede gekozen
en mooie panoramaalhoewel van een ietwat saaie omgeving
Inderdaad...
Verwijderd
Geen panorama? Wat versta jij onder een panorama dan? Dit zijn toch echt 5 foto's aan elkaar geplakt hoor,....Vrieskist schreef op 20 februari 2003 @ 00:52:
Die van Calavaro is niet echt een panorama, hij is ook wat onduidelijk ...
Die pano op het dak gemaakt door Gir is wel mooi vind ik
En ik weet niet wat voor een brakke monitor je gebruikt, maar bij mij is de foto duidelijk. Het is nacht op de foto, dan wordt ie donker.
Verwijderd
God's window was niet echt spectaculair, het oerwoud daarentegen boven op de berg daar wel. heel appart.Sogree schreef op 20 February 2003 @ 01:36:
[...]
Nee, is op de route binnendoor van Johannesburg naar Kruger. Ongeveer 1,5 uur voor kruger, 0,5 uur voor God's Window (bewolkt)
Ons Hotel is een van die lampjes onder Signal hill, in de buurt van Waterfront
OK The Panorama Factory maakt er wel een heel erg mooi plaatje van
[ Voor 10% gewijzigd door Gutteguttegut op 21-02-2003 19:16 ]
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Ik vind hem er wel lang over doen maar kan ook aan pc liggen (p3 733).
iemand ervaring met al deze proggies?
Fujifilm X100F, Olympus OM, Rolleiflex, Canon EOS
Verwijderd
Hoe doe je dat dan met PhotoshopVerwijderd schreef op 22 February 2003 @ 14:10:
Gebruik toch gewoon photoshop! daarmmee krijg ik een heel redelijk resultaat en het gaat velen malen sneller dan die std programmaatjes die alle afbeeldingen met elkaar gaan vergelijken. Dit kan je op het oog veel sneller doen
hmm, toen ik die probeerde te installeren kreeg ik ineens allemaal foutmeldingen met Photoshop bij het opstarten...chem schreef op 22 February 2003 @ 16:45:
met http://home.no.net/dmaurer/~dersch/Index.htm bv. kan je vanuit photoshop pano's maken.
Nouja, Photostitch werkt prima, als je maar een statief gebruikt
Ik heb een serie van 8 foto's gemaakt van mijn werk, allen vanaf de zelfde hoogte. Maar om daar een pano van te maken lukt me niet echt. Volgens mij ligt dat nl. aan de manier waarop ik ze heb gemaakt.
Want de foto's die ik heb gemaakt zijn niet compleet vanuit het zelfde standpunt. Had de camera op een tafel staan en telkens dus een stukje verdraaid.
Nu zit ik er dus aan te denken om een statief aan te schaffen, maar wie kan mij firma's daarin aanraden (het liefst online) die statieven voor een schappelijk prijsje leveren
use the search LukeDoRRoN schreef op 23 februari 2003 @ 02:07:
Nu ben ik dus ook eventjes bezig geweest met Panorama Factory....
Ik heb een serie van 8 foto's gemaakt van mijn werk, allen vanaf de zelfde hoogte. Maar om daar een pano van te maken lukt me niet echt. Volgens mij ligt dat nl. aan de manier waarop ik ze heb gemaakt.
Want de foto's die ik heb gemaakt zijn niet compleet vanuit het zelfde standpunt. Had de camera op een tafel staan en telkens dus een stukje verdraaid.
Nu zit ik er dus aan te denken om een statief aan te schaffen, maar wie kan mij firma's daarin aanraden (het liefst online) die statieven voor een schappelijk prijsje leveren
wat is een goed en goedkoop statief voor digicam ?
statief voor digicam
Ik heb zelf een statief van Giottos trouwens. Niet heel goedkoop. Op zich wel goed, ik wil er alleen nog 1 of 2 bijkopen want hij is wat te groot. Ik wil in ieder geval een mini-statief en als ik een goede kan vinden ook nog een medium die in een rugzak past.
Het is trouwens wel handig om even langs een fotozaak te gaan, dan kan je zelf testen of het statief wel lekker werkt met je digicam.
Een paar online shops:
http://www.foto-konijnenberg.nl/
http://www.kamera-express.nl
In dit topic staan trouwens ook nog een aantal werkende panorama's:
Panorama Pictures
[ Voor 11% gewijzigd door Azrael op 23-02-2003 03:09 ]
Wat ik ook heb gemerkt met Panorama Factory is dat je de juiste digicam moet selecteren, dat maakte met mijn Sony DSC-S50 heel veel verschil.DoRRoN schreef op 23 februari 2003 @ 02:07:
Nu ben ik dus ook eventjes bezig geweest met Panorama Factory....
Afgelopen zaterdag was ik bij Foto Konijnenberg en heb daar een Manfrotto 055A (statief) + 141RC (kop) aangeschaft. Was een aanbieding voor € 115,--, stevig ding kan 6 kg hebben, dus 10x mijn digi-camAzrael schreef op 23 February 2003 @ 02:46:
[...]
Een paar online shops:
http://www.foto-konijnenberg.nl/
http://www.kamera-express.nl
Ik heb de combo niet op de site zien staan, wel de losse componenten voor meer geld.
Hij staat er (nu) dus wel (Manfrotto 055 AB & 141RC 12 115.00)
[ Voor 8% gewijzigd door mrknowitall op 24-02-2003 10:22 ]
One of the animals has left its cage today.
Verwijderd
Erg mooie foto! En mooi meisjeGir schreef op 16 February 2003 @ 13:06:
[afbeelding]
En dat van die stoep waar iemand het over had zie ik er niet in terug, complimenten voor het concept en uitwerking!
Edit: Nu zie ik het ook, was me waarschijnlijk te veel aan 't focussen op de dame in kwestie
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2003 10:39 ]
Verwijderd
[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2003 00:24 ]

Zet m op de stitch mode, neem een foto, draai je camera naar rechts tot ie precies aansluit en voila!
Stitch Assist Mode
Use this mode when taking shots that you want to
combine into a panorama. To create the panorama itself,
you must stitch the images together at your computer.
To create the panorama at your computer, use the
PhotoStitch software that came with your camera.
Framing a Subject
The PhotoStitch program detects the overlapping portions
of adjoining images and merges them. When shooting, try
to include a distinctive item (landmark) in the overlapping
portions.
Shooting
Compose each frame so that it overlaps 30 to 50 % of
the adjoining image. Try to keep the vertical misalignment
to within 10 % of the image height.
Do not include moving items in the overlap.
Do not try to stitch images that include both distant and
close items. Objects may appear warped or doubled up.
Make the brightness in each image consistent. The final
image will appear unnatural if the difference in
brightness is too great.
For good results, pan (swivel) the camera to take
successive shots.
To shoot close-ups, slide the camera over the subject,
keeping it parallel as you move.
Shooting
1 Press the or button to select the
sequence direction, and then press the
SET button.
You can take the first shot immediately by pressing the
shutter button instead of the SET button.
2 Take the first shot.
Left to right horizontally/ Right to left horizontally.
3 Compose the next shot, taking care to
overlap the previous image.
Minor discrepancies in the overlapping portions can be
corrected when the images are stitched together.
If you are not satisfied with the previous shot, you can
use or button to return to that shot and reshoot
it.
4 Take additional shots for the panorama in
the same way.
You can take as many as 26 images.
5 After taking the final image, press the SET
button.
Verwijderd
Dat is leuk werkchem schreef op 27 February 2003 @ 08:36:
<embed src="http://www.xs4all.nl/~mirenmer/weteringkade.mov" width="320" height="256">
1.8 Mb, duurt ff voor-ie binnen is. Je kan rondkijken/draaien, en er zitten ca. 5 of 6 kamers in de pano.
Helaas is de digicam nu beter, misschien dat ik het nog eens overdoe.
Hoe heb je dat gedaan? Met een statief waarschijnlijk, en welke software?
Ik had een vraagje over panorama foto's, en hoop dat ik het in dit oude topic mijn antwoord kan krijgen.
Ik heb van mijn vakantie aardig wat panorama's gemaakt, maar will ik eigenlijk een paar daarvan afdrukken. Mijn vraag was, heeft hier iemand ervaring met het afdrukken van dergelijk 'rare' formaten foto's.
Ik zou graag willen weten waar ik ze eventueel kan afdrukken.
[ Voor 9% gewijzigd door super_newbie op 13-10-2003 21:41 . Reden: typo's ]
Bij een fotozaak, drogist e.d. heb ik geen ervaring met afdrukken maar moet volgens mij geen probleem zijn aangezien ze de fotos vaak na het afdrukken pas snijden.
printen met mijn eigen canon s300 is denk niet echt een succes, maar ik zal toch eens gaan navragen bij lokale fotoboer. Maar online foto services gaan niet groter dan 21 * 18.Gutteguttegut schreef op 13 oktober 2003 @ 22:03:
Zelf afdrukken kan, ik heb het een keer met een epson gedaan en speciaal epson panorame papier, erg leuk.
Bij een fotozaak, drogist e.d. heb ik geen ervaring met afdrukken maar moet volgens mij geen probleem zijn aangezien ze de fotos vaak na het afdrukken pas snijden.
@ Youssef in eerste plaats een topic voor het plaatsen van pano foto's. Maar dacht misschien ook op deze manier antwoord te vinden zonder nieuw topic.
en aangezien het een topic is voor pano's, zal ik er ook maar één plaatsen.

klik hier voor fullsize versie.
Foto is genomen in kanchanaburi, thailand. En is de brug over de river kwai.
P.S hoe maak ik eigenlijk de afbeelding clickeble
foto zou nu moeten werken, was vergeten dat het foto album niet als publiekelijk stondshameblaster schreef op 14 oktober 2003 @ 13:44:
Je foto is niet te zien!
om een foto cliceble te maken voer je dit in:
[afbeelding]

snap die klikbare foto nog niet echt eigenlijk

1
2
| [url=http://www.groteplaatjes.nl/grootplaatje.jpg] [img]http://www.kleineplaatjes.nl/kleinplaatje.jpg[/][/] |
Zo
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

[ Voor 3% gewijzigd door Acid_Burn op 15-10-2003 00:41 ]
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
even proberen dan maar met een ander plaatjeGGS_VR6 schreef op 15 October 2003 @ 00:22:
code:
1 2 [url=http://www.groteplaatjes.nl/grootplaatje.jpg] [img]http://www.kleineplaatjes.nl/kleinplaatje.jpg[/][/]
Zo

ziet er naar uit dat het werkt
[ Voor 3% gewijzigd door super_newbie op 15-10-2003 00:59 ]
Deze is het beste gelukt: (3 foto's)

Deze is nooit bedoeld om gestitched te worden, maar het bleek toch wel aardig mogelijk: (2 foto's)

Wel bedoeld om gestitched te worden, maar helaas niet helemaal gelukt bij de stitch: (2 foto's)

Ik heb er nog wel ergens eentje van dat stadion, maar hij's wat moeilijk te vinden
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Beide gemaakt met een Canon Powershot A60.
[ Voor 80% gewijzigd door Luit op 15-10-2003 18:37 . Reden: Fout in url ]
Best mooie fotos!CyBeR schreef op 15 October 2003 @ 17:00:
Gemaakt in Italie, alledrie vanuit de losse hand.
Deze is het beste gelukt: (3 foto's)
[afbeelding]
Deze is nooit bedoeld om gestitched te worden, maar het bleek toch wel aardig mogelijk: (2 foto's)
[afbeelding]
Wel bedoeld om gestitched te worden, maar helaas niet helemaal gelukt bij de stitch: (2 foto's)
[afbeelding]
Ik heb er nog wel ergens eentje van dat stadion, maar hij's wat moeilijk te vinden
Welke steden zijn het eigenlijk?
1e is Florence volgens mij?
2e kan ik niet echt plaatsten
3e is Arena di Verona? Of vergis ik me nu gruwelijk
Leuk hoor, maar waarom panorama? Behalve die bol staat er toch niks op wat de moeite waard is?Acid_Burn schreef op 15 oktober 2003 @ 00:41:
Disneyworld Florida. Dat is de bol van Epcot. 2 foto's handmatig aan elkaar geplakt in PS.
[afbeelding]
1 Florence vanaf de Ponte Vecchio.Zoefff schreef op 16 October 2003 @ 10:34:
[...]
Best mooie fotos!
Welke steden zijn het eigenlijk?
1e is Florence volgens mij?
2e kan ik niet echt plaatsten
3e is Arena di Verona? Of vergis ik me nu gruwelijk
2 Pisa
3 Inderdaad, de arena in Verona
Ik heb er nog een van die arena:

[ Voor 29% gewijzigd door CyBeR op 16-10-2003 13:16 ]
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Dit topic is gesloten.