FAST Movie Machine II

Pagina: 1
Acties:

• b0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-07 20:50
(jarig!)
Ik vroeg me af of iemand op het forum hier misschien weet waar ik documentatie kan vinden over deze video capture kaart. Ik heb hem met veel moeite in mijn oude P200 kunnen proppen (kaart is meer dan 30 cm lang), maar krijg hem niet geinstalleerd onder W98SE.

• NightOwlNL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-05 21:45
is een heel oude kaart uit de 486 tijd geloof ik lol

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Misschien staat hier wat tussen?

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || My F1 website The Paddock Crew

• b0p
(jarig!)
Bedankt voor de informatie WorkForce. Ik zal kijken of ik er iets aan heb. De kaart komt bij een opticien vandaan die onlangs een nieuwe apparatuur heeft aangeschaft en zodoende deze Movie Machine niet meer gebruikte. Ik heb hem echter weer van een vriend gekregen die hem als TV-kaart wou gaan gebruiken. Zijn moederbord was niet voorzien van ISA-sloten, dus dat feest ging niet door. Ik heb er dus geen handleiding of iets bij. Het bedrijf FAST Electronics Inc. is volgens mij inmiddels overgekocht door Pinnacle. Op de site van Pinnacle is over deze reeks kaarten echter niets te vinden. Het is inderdaad een oud beestje, maar ik hoopte dus de TV-tuner nog te kunnen gebruiken.

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

j0w boppie.. jij nu ook op forum.. ik je misschien aangestoken?? >:)
cya

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• b0p
(jarig!)
Schopperdeschop

Ik krijg het ding niet aan de praat. Zijn er misschien mensen die deze kaart zelf ooit gebruikt hebben en mij er meer over kunnen vertellen. Er is echt bar weinig op internet over te vinden. De link van WorkForce voert naar enkele drivers die gebruikt kunnen worden op een nextstep systeem. Waren dus niet te gebruiken binnen windows.

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-08 10:53

• Banzi
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-07 11:15
Ik heb hier ook nog zo'n kaart... Komt niet uit het 486 tijdperk, maar uit het pentium tijdperk... Was toen een van de besten in zijn soort... Wij hebben er toen nog iets van 1500,- voor betaald... Was dan wel met de 2 add-on kaartjes erop...

Was wel lastig om hem aan de praat te krijgen... De software ervoor heb ik nog wel ergens... Of is het allemaal al gelukt???

Ik zag, ik nam en ik kwam...

• b0p
(jarig!)
Sir_Killalot: die drivers had ik zelf ook al gevonden maar kreeg de kaart er niet mee aan de praat.

Psychops: wow, dat doe je mooi. Ik had zelf al met Copernic gezocht maar niets nuttigs gevonden (hehe, had zonder de aanhalingstekens gezocht)

Banzi: ik ga nu even die links van Psychops bekijken en je hoort nog wel of het gelukt is :)

Edit: hmmm volgens mij mis ik dus iets. Als ik mijn monitor aansluit op de VGA monitor connector krijg ik geen beeld als ik de computer opstart en begint mijn interne speaker te piepen.

• Banzi
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-07 11:15
Volgens mij mis je idd iets... Het is niet zo dat de FMMII ook een videokaart is... Die heb je nog steeds gewoon nodig... Bij de FMMII zit een speciale kabel die in die brede aansluiting gaat... Hier zitten de video in- en uitgangen op, en ook de vga-aansluiting die naar je video-kaart gaat... De monitor sluit je dan op de FMMII aan...

Ik zag, ik nam en ik kwam...

• b0p
(jarig!)
Ah, dat zal dan de cable splitter zijn die ze in de handleiding noemen. Ik zal dus morgen maar eens contact opnemen met de persoon waarvan ik de kaart gehad heb om te kijken of hij nog aan die kabel kan komen. Dan kom ik er verder wel uit denk ik.
Pagina: 1