Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 08 november 2000 17:58 schreef achappey het volgende:

Wat vinden jullie er eigenlijk van??[/quote]Vind hem wel mooi

Wat vinden jullie er eigenlijk van??[/quote]Vind hem wel mooi
wat weegt ie?
wap?
voicedialling?
prijs i.v.t. andere foons
wap?
voicedialling?
prijs i.v.t. andere foons
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 09 november 2000 00:34 schreef DasH het volgende:
wat weegt ie?
wap?
voicedialling?
prijs i.v.t. andere foons[/quote]1. om en nabij de 80 gram
2. Yupz
3. Nops
4. Zonder abbo ofiets rond de 600, met Libertel Budget rond de 350 meer prijzen weet ik nie....
wat weegt ie?
wap?
voicedialling?
prijs i.v.t. andere foons[/quote]1. om en nabij de 80 gram
2. Yupz
3. Nops
4. Zonder abbo ofiets rond de 600, met Libertel Budget rond de 350 meer prijzen weet ik nie....
Verwijderd
Hij ligt in dezelfde prijsklasse dan de Siemens S35. Volgens mij kan je beter deze nemen als ik kijk naar de spec. Liever natuurlijk een Nokia 6210
<a href="http://nl.allwap.com/produkten/sonyCMDJ5/" target="_blank">
nl.allwap.com heeft meer info (hij heeft o.a. WAP dus)</a>

nl.allwap.com heeft meer info (hij heeft o.a. WAP dus)</a>
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 09 november 2000 22:25 schreef emzed het volgende:
nl.allwap.com heeft meer info (hij heeft o.a. WAP dus)</a>[/quote]weet ik
daar heb ik hem ook voor het eerst gezien.. wordt nu ook mee geadverteerd in blaadjes. maar nog geen telefoonwinkel met dat ding gezien

nl.allwap.com heeft meer info (hij heeft o.a. WAP dus)</a>[/quote]weet ik
eindelijk, de j5 ligt in de winkels.... het heeft even geduurd maar dan heb je ook wat.... nu niet allemaal gelijk zo'n ding gaan halen want ik wil er vanmiddag ook nog 1
Verwijderd
Wat kosten ze ??Op woensdag 13 december 2000 13:06 schreef achappey het volgende:
eindelijk, de j5 ligt in de winkels.... het heeft even geduurd maar dan heb je ook wat.... nu niet allemaal gelijk zo'n ding gaan halen want ik wil er vanmiddag ook nog 1
Ik heb er 229 voor betaald met een libertel 60 abbo.. los zijn ze rond de 700 piek 
echt superkoel ding
echt superkoel ding
Verwijderd
geen voice dialing maakt niet uit. is niet echt handig. Ik gebruik het nooit op mijn 6210. In het begin is het ff lachen maar dan kom je er achter dat het geheugen plaatsen kost enzo en dan stap je wel snel vanaf.
smaken verschillenOp woensdag 13 december 2000 19:41 schreef Martijn het volgende:
De Z5 is toch tien keer mooier??
mwa voice dialing wel relaxed, als je op de fiets zit , of in de auto
bij 6210 werkt ie super, ik kan de naam makkelijk wat zachter zeggen, mijn broers stem wordt zelfs goed herkend..
bij 6210 werkt ie super, ik kan de naam makkelijk wat zachter zeggen, mijn broers stem wordt zelfs goed herkend..
Verwijderd
En dus ook 10x duurderOp woensdag 13 december 2000 19:41 schreef Martijn het volgende:
De Z5 is toch tien keer mooier??
Deze is mooier, goedkoper en beter dan de z5.
Wat wil je nog meer?
Wat wil je nog meer?
These are my principles. If you don't like them I have others.
Ik zou er wel mee willen e-mailen naar mijn huidige provider... Lukt nu nog niet, Zonnet werkt wel...
Heeft iemand al toffe downloads voor dat ding gezien?
Heeft iemand al toffe downloads voor dat ding gezien?
Pagina: 1