Toon posts:

cd-spindel zonder cd's?

Pagina: 1
Acties:
  • 141 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Dit klinkt misschien als een hele rare vraag, maar weet er hier misschien iemand of ik ergens (en zo ja waar) lege spindels kan krijgen, zonder de cd's dus. Dit vanwege een enorme stapel cd's in doosjes op mijn bureau.

Alvast bedankt!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Vraag eens rond bij vrienden met een brander of ze er 1tje over hebben :). Los kan je deze iig. niet kopen.

Verwijderd

weet niet waar je dat zou kunnen vinden maar vraag het anders ff in V&A, er zijn ongetwijfeld mensen die die spindels gewoon weggooien (heb er zelf al een stuk of 4 weggegooid)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 augustus 2002 @ 15:06:
Dit klinkt misschien als een hele rare vraag, maar weet er hier misschien iemand of ik ergens (en zo ja waar) lege spindels kan krijgen, zonder de cd's dus. Dit vanwege een enorme stapel cd's in doosjes op mijn bureau.

Alvast bedankt!
je kunt ze bij die ene online cd shop kopen (cdrwinkel.com ofzo)

/edit

link: http://www.cdrwinkel.com/Shop/Jewelcases.html
helemaal onderaan

• tslh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-11-2025
Ik had die vraag ook al eens gepost. Kijk hier voor meer info:
Waar koop ik een cakebox/stolp voor cdr's?

Verwijderd

Gatenkaas!

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2008 00:05 ]

• Marijn_S
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 augustus 2002 @ 15:06:

Alvast bedankt!
Misschien kan je beter een grote map kopen waar je die cd's in kan doen. Dat vind ik een stuk overzichterlijker :)

System specs - Ik word blij van knipperende lichtjes.

• cûora
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09-2024
ik heb er nog wel een stuk of 5 ofzo liggen, voor 50 cd's, ik duw alles in mappen, dus houdt ik ze over, je mag er van mij wel een paar hebben, als je zelf de verzendkosten betaald :)
Mail me eventueel maar als je ze hebben wilt...

Verwijderd

ik heb hier denk ik stuk of 10 lege spindel doosjes staan! ik bewaar ze maar, want dat is altijd handig :)

tegenwoordig doen sommige dienst als bakje voor borrelnootjes enzo :9
Pagina: 1