Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Verwijderd
idd, ik heb hem hier als PDF-je liggen, maar ik denk dat ik hem ga kopen. het is gewoon een goed boek die eigenlijk onmisbaar is als je 3dsmax gaat leren. (* Magic vind 1300 pagina's afdrukken een beetje overdreven, dus gewoon kopen dan maarWekkel schreef op 11 augustus 2002 @ 17:42:
Die 3D Max Bible is inderdaad wel erg lekker dik. Verplichte kost, evenals veel uurtjes klooien
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Verwijderd
+ Je krijgt een cdrom bij het boekMagic schreef op 11 augustus 2002 @ 18:32:
[...]
idd, ik heb hem hier als PDF-je liggen, maar ik denk dat ik hem ga kopen. het is gewoon een goed boek die eigenlijk onmisbaar is als je 3dsmax gaat leren. (* Magic vind 1300 pagina's afdrukken een beetje overdreven, dus gewoon kopen dan maar)
Overigens kost de bible erg duur in Nederland boven de 60 euro terwijl je bij amazon.com ongeveer 45 euro kwijt bent (inclusief verzendkosten..)
BTW JesterRace heb je een site'tje met gfx die je gemaakt hebt met 3d Max, ben wel benieuwd wat je allemaal kan na het lezen van de bible
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2002 19:19 . Reden: I forgot something.. ]
Verwijderd
Ik heb mijzelf als leertraject toebedeeld :
1. 3d Max bible
2. Tutorials doen
3. heel veel kloten
Daarmee moet ik een eind kunnen komen.
Vind bij bol.com namelijk alleen een Engels boek erover..
Verwijderd
Dat doe ik in ieder geval
"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel
Ik zal vanavond even opzoeken hoe het boek heet en dan morgen ff hier posten.
33 Mb is niet echt iets voor de mailMagic schreef op 11 augustus 2002 @ 18:32:
[...]
idd, ik heb hem hier als PDF-je liggen, maar ik denk dat ik hem ga kopen. het is gewoon een goed boek die eigenlijk onmisbaar is als je 3dsmax gaat leren. (* Magic vind 1300 pagina's afdrukken een beetje overdreven, dus gewoon kopen dan maar)
[bijdehandmodus]Overigens kost de bible erg duur
Het is: kost veel en is duur
[/bijdehandmodus]
max bible is inderdaad goed, ik dacht trouwens dat er 2 'internet' versies in de omloop waren, 1 met extra examples/scenes etc. (datgene wat op de CD staat waarschijnlijk) en 1 zonder. Maar als het een goed boek is, dan zou ik hem kopen want van computer lezen is waardeloos
www.amazon.com
www.bol.com
of doe gezond, doe die deur open en wandel naar de boekhandel
Verwijderd
Staat allus in incl. cd-rom met tutorial en voorbeelden
kost ongeveer 75 EURO, maar is zeker de moeite waard, voor newbies en voor gevorderden...
Verwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 17:52:
3ds Max 4 Het complete handboek ISBN: 90 395 1945 5
Staat allus in incl. cd-rom met tutorial en voorbeelden
kost ongeveer 75 EURO, maar is zeker de moeite waard, voor newbies en voor gevorderden...
Hij zoekt een boek voor 3DS Max 5.. eerlijk gezegd ben ik ook op zoek (niet voor mezelf
Dit wordt de nieuwe 3DS Max 5 bible geloof ik, release 21 november:
3DS Max "X" Bible
Aan de uitgever (wiley) te zien.
Volgens Wiley zelf is het echter weer 2 december.. nou ja nog ff wachten dus
3DS Max "X" Bible
op cd 2 staan ook nog Learning en training tutorials, die kan je ook nog doen, ben er zelf ff mee bezig geweest, maar is irri, steeds omschakelen van Tut-venster naar 3ds-venster te switchen...
[ Voor 0% gewijzigd door HyperTrophy op 23-10-2002 08:35 . Reden: ..schoot me nog iets binnen.. ]
Als je Modelleren wat meer wil leren, koop dan Mastering 3ds Max. Is erg goed. Leer je zo'n beetje alle technieken.
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
liever wel jah
Maar aangezie Max 5 er ook pas is, denk ik dat er nog wienig boeken ervan zijn.