Toon posts:

asus a7v333+XP2000+DDRpc2700

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan een pc te kopen en heb overal een beke rondgekeken en kwam tot de conclusie dat asus a7v333+XP2000+DDRpc2700 een goede keuze zou zijn is dit juist of niet want het mobo is voor sommige good en voor andere slecht. Is er altijd sound on board? Is DDRpc2700 een goede keuze?? En welk merk is het beste?? Is Samsung goed??

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 augustus 2002 @ 14:41:
Ik ben van plan een pc te kopen en heb overal een beke rondgekeken en kwam tot de conclusie dat asus a7v333+XP2000+DDRpc2700 een goede keuze zou zijn is dit juist of niet want het mobo is voor sommige good en voor andere slecht. Is er altijd sound on board? Is DDRpc2700 een goede keuze?? En welk merk is het beste?? Is Samsung goed??
Zoals je hebt kunnen lezen in verscheidene reviews, is het samsunggeheugen als beste overclockgeheugen uit de test gekomen. Dus ja het is goed.

Verwijderd

No Comment...... *Search*

• l3p
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-08 09:32

l3p

www.^.nl

msi kt3+XP2100_DDRpc3200 8)7

L3p - MK - PV - WP

Verwijderd

Dit is een hele strakke combi, ben op het werk inmiddels zwaar verslaafd aan de A7V333, dat bord is zooooooo stabiel.
PC2700 lijkt me een logische keuze, aangezien dat bord het ondersteunt.
Samsung is voor PC2700 het beste wat je kan krijgen, doen dus.

Onboard sound is volgens mij standaard op de A7V333, maar is gewoon via een jumper aan de onderkant van het bord uit te schakelen

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18
Kijk hier: --- Voor alle "Hoe is dit systeem?" vragen. --- , dan weet je ook waarom ik deze op slot doe. Bekijk wat reviews en/of topics hier, dan zul je zien dat dit bord veel gebruikt wordt (loopt ook een grote thread over).

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.