Ik heb een database die normaliter in access2000 formaat is. Omdat mijn server (NT4 IIS) thuis access 97 is had ik even de 2000 database naar 97 geconverteerd. Ik heb nu mijn webpagina inclusief ASP scripts af en nu wil ik dat zaakje overzetten naar de PC die die site op een intranet gaat hosten (win2000 IIS). Nu heb ik een probleem, als ik in de ODBC manager mijn Access2000 database selecteer krijg ik een 404 error op de eerse pagina waar een ASP script staat. Selecteer ik exact dezelfde database in 97 formaat dat werkt alles als een trein. Ik ben echt reuze benieuwd naar wat er fout gaat, ik verdenk een van de volgende opties:
-speciale veiligheids restricties in access 2000
-drivers; voor de een of andere reden staan er ook duitse en spaanse access drivers?
-ASP code
Ik zelf denk dat het aan de drivers ligt, ik ben nu dus Mdac en de laatse JET service pack aan het downloaden, maar ik zou het graag horen als er mensen zijn die het zelfde probleem hebben, mischien zoek ik wel in de verkeerde hoek? Iedere suggestie is welkom, ik denk dat het nog wel een poosje duurt voordat mijn download van microsoft binnen is.....
alvast bedankt
-speciale veiligheids restricties in access 2000
-drivers; voor de een of andere reden staan er ook duitse en spaanse access drivers?
-ASP code
Ik zelf denk dat het aan de drivers ligt, ik ben nu dus Mdac en de laatse JET service pack aan het downloaden, maar ik zou het graag horen als er mensen zijn die het zelfde probleem hebben, mischien zoek ik wel in de verkeerde hoek? Iedere suggestie is welkom, ik denk dat het nog wel een poosje duurt voordat mijn download van microsoft binnen is.....
alvast bedankt
at your service