Ik zie hier zo vaak berichten langskomen met "ik wil X kopen, zijn er mensen die ERVARING hebben met X?, of, "ik zit te twijfelen tussen Y, en I, is er iemand die ERVARING heeft met beide zaken. Welke vond je beter...".
Dan volgen er meestal een zooi nutteloze antwoorden in de richting van "Pioneer moet je nemen, is goed merk...", of "Sony is niets!", of "MSI heeft kloteborden"! enz.
Daar heeft die persoon op dat moment niets aan.
Er zijn dus in principe 2 mogelijkheden:
A) stel een soort van regel voor m.b.t. de policy over dit soort gerichte "ervaring" vragen. Dat je alleen mag reageren als je echt iets nuttigs kan vertellen.
B ) maak een nieuw onderwerp, iets in de naam van "ExPerience" of iets in die richting.
Ik ben benieuwd...
Dan volgen er meestal een zooi nutteloze antwoorden in de richting van "Pioneer moet je nemen, is goed merk...", of "Sony is niets!", of "MSI heeft kloteborden"! enz.
Daar heeft die persoon op dat moment niets aan.
Er zijn dus in principe 2 mogelijkheden:
A) stel een soort van regel voor m.b.t. de policy over dit soort gerichte "ervaring" vragen. Dat je alleen mag reageren als je echt iets nuttigs kan vertellen.
B ) maak een nieuw onderwerp, iets in de naam van "ExPerience" of iets in die richting.
Ik ben benieuwd...
[ Voor 0% gewijzigd door meelmark op 11-08-2002 13:48 . Reden: B) veranderd naar B ) ]
"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"