Toon posts:

hd met klok :?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nou is een ibm hd die reutelt niet zo bijzonder meer. Alleen deze doet het op een rare manier.
Hij heeft wel een paar bad sectors maar werkt voor de rest nog goed @ 24/7.
Alleen elke dag om 10 over half twaalf savonds gaat het ineens Zwie-Tjik , nu al 5+ dagen.

Ik heb al een keer in de bios de tijd veranderd maar daar trapt hij niet in. Hij lijkt wel een interne klok te volgen.
Is dit een calibratie :? Of wat moet ik hier van denken ?

• vandijk
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 01-04 21:19
1 tip ... DFT downloaden en RMA'en die handel... nu heb je al je divx/mp3/warez ed nog...

Canon cameras en lenzen. Elinchrom flitsers, Lowepro en Pelican tassen/koffers. Polestar 2

Verwijderd

Topicstarter
DFT heb ik al gedraaid , die vond een paar bad sectors en heeft die gefixed.
Maar het gedrag blijft hetzelfde.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:08

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op 11 augustus 2002 @ 13:49:
DFT heb ik al gedraaid , die vond een paar bad sectors en heeft die gefixed.
Maar het gedrag blijft hetzelfde.

Dan ga je toch niet wachten op de onvermijdelijke crash? :{
Wegbrengen dat ding.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
RMA via Ibm of de winkel ? BTW als ik DFT quick test nu draai, krijg ik code 0x00, maakt dat nog uit.

Ik was wel van plan om dat te doen maar ben geïntrigeerd door regelmaat die het ding volgt. Een reutel afentoe of in 1 keer beng ala maar dagelijks op klokslag een reutel maken, lijkt geen toeval meer.

Verwijderd

Gewoon bij de RMA zeggen dat je Bad sectors ondervind

Verwijderd

hm apart, ik had de laatste tijd altijd dat precies om 10 uur savonds mn server zichzelf resette, ook na een clean install en bios flash deed ie het nog :?
Pagina: 1